NYE INNKJØP

Da er jeg hjemme i Larvik og har begynt å pakke ut. Tenkte å vise dere noe av det jeg og Fredrik har kjøpt til den lille de siste ukene! Det meste er kjøpt på Kappahl og lindex, men har brukt sånne mini kleshengere som vi fikk med da vi kjøpte noe på HM, og brukte de kleshengerene på alle klærne nå som jeg skulle ta bilde av dem.

Ble visst mye oppstyr rundt keisersnitt innlegget mitt! Skjønner at alle har forskjellige meninger, men å be meg om å føde naturlig bare fordi jeg er kvinne (?) er et dårlig argument. Selvfølgelig skjønner jeg at alle som ikke klarer å forstå at jeg vil ha keisersnitt pga fødselsangst aldri har opplevd noe psykisk tungt selv, og dere (få, vel og merke) personene som prøver å overtale meg til å føde naturlig i kommentarfeltet mitt, dere kaster bort tiden deres. jeg respekterer at dere vil føde naturlig, så respekter at jeg ønsker keisersnitt. Første og siste gangen jeg tar opp dette i et innlegg, vil ikke ha en slik negativ blogg!

Dette er som sagt ikke i nærheten av alt, men noe av det! Alt i strl 56. Det meste vi har kjøpt hittil er såklart ganske nøytrale farger og slikt, men også noe litt mer “jentete” og noe litt mer “guttete”. Selv etter jeg vet kjønnet (om 9!!! dager) kommer jeg nok ikke til å styrte til kjøpesenteret for å kjøpe enten masse rosa eller masse blått! Jeg synes ikke barnet nødvendigvis trenger å bli født inn i en verden av rosa om det er jente, men heller ha litt forskjellige farger på hvertfall det meste av klesskapet dens ♥

 

22 kommentarer

Siste innlegg