NY DAG, NYE UMULIGHETER

I dag tok jeg meg faktisk en tur inn til byen, og det skal jeg virkelig ha skryt for. Aldri vært mer kvalm i hele mitt liv før, men hva gjør man vel ikke for å kjøpe litt til lille Leo♥ Heldigvis klarte den stakkarslige frokosten min å holde seg inne til jeg kom hjem. haha herregud, noe så heslig..

“Dette er noen av de beste ukene i svangerskapet med tanke på form for mange” står det så fint i gravid heftet jeg fikk av jordmoren min om ukene jeg er i nå. Vel, dette stemmer (overraskende) ikke for meg, det heller. Med det venter jeg nå bare på at den grusomme svangerskaps-hodepinen skal snike seg innpå, og selvfølgelig de gode gamle smertene i korsryggen som jeg bare vrir meg i glede av tanken på. HALLELUJA!!

Jeg skulle forresten tro at magen min var synlig nok til at de i kassen på de forskjellige klesbutikken ikke skulle spørre om det “er en gave” når jeg kjøper en body eller en sparkebukse til sønnen min, men der tok jeg jammen meg feil! Jeg får vente i spenning i noen uker til jeg da, haha.

 

 
åå, synes denne var så skjønn! Jeg har vel strengt tatt nok klær nå, spesielt med tanke på bodyer, men jaja!!

Også kan jeg endelig krysse av denne på ønskelisten! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt denne tidligere når jeg har vært i byen, har jo sett på den såå lenge nå!! Men jeg kan vel ikke regne med annet når jeg er så surrete om dagen som det jeg er, haha.

Det var det jeg hadde å klage om i dag, snakkes i morgen ♥ Håper alle har en kjempe fin mandagskveld videre!!

 

Del gjerne innlegget videre ♥

4 kommentarer
    1. Elsker bodyen til Leo som du har kjøpt! Det er ikke rart man ofte ender opp med for mye klær eller andre ting til se små. Ihvertfall når det finnes så mye fint der ute! ♥
      Håper plagene du har også blir mindre etterhvert i svangerskapet.
      Ønsker deg en fin Mandag kveld videre! :-))
      Mange klemmer fra,
      mammaglede

    2. mammaglede: Alltid like koselig å få kommentar av deg, Mammaglede!
      Ja, den var kjempe skjønn. Falt helt for den da jeg var i butikken! Håper også at ting roer seg etterhvert nå, er jo tross alt straks halvveis (!!) Ønsker deg en fin kveld videre også ?

      Klem

    3. Så koselig 😀 Gleder meg masse til jeg skal ut på baby shopping om ikke så alt for lenge 😀 Ønsker deg en riktig fin kveld videre 🙂 og kos deg med det du skal finne på 🙂
      Stikk gjerne innom bloggen min og legg gjerne igjen en kommentar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg