TAKK FOR MEG

Jeg har tenkt litt på dette, og bestemt meg for at bloggen vil bli lagt ned til Januar. Jeg har all verdens tid til bloggen, men ikke energi lenger.

Jeg er tilbake i Januar, og håper da at mine flotte lesere også er tilbake. Det er kanskje dumt å slutte når jeg er såpass langt opp på topplisten, men jeg må lytte til hva kroppen min forteller meg.

Om dere vil følge meg videre frem til Januar, kan dere følge meg på Jessicaener på instagram. Jeg vil oppdatere dette innlegget i løpet av helgen med vinneren av giveaway!

Takk for all oppmerksomhet og fine meldinger hittil! Kanskje er jeg tilbake tidligere også?

9 kommentarer
    1. Det er viktig å lytte til kropp og sjel, så jeg ønsker deg en fin tid fremover. Blir spennende å se når du kommer tilbake 🙂 Gjerne titt på min instagram også, viccarolinee (legger ut accessories-bilde litt senere, i og med at jeg skal endre feeden på profilen min) 🙂

    2. Lytte til kroppen ? Utslitt av å skrive et innlegg om dagen på bloggen din?
      Ungdommen er ikke sann nå til dags…… Late!!!! Kom deg på skole, ta fag over nett, få deg en jobb. BLI voksen jente du skal bli mamma. Dette er trist.

    3. Haha, Cecilie? Om Jessica blir sliten av å gå gravid, så er vel det helt normalt? Spesielt når sånne som deg er nødt til å komme med spydige kommentaren. Hun er en vanlig jente, og tåler ikke all verdens hun heller.
      <3<3 stå på, jessica

    4. Cecilie: aldri vært gravid selv skjønner jeg? Prøv å kaste opp minst en gang om dagen, ha behov for enormt med søvn og hvile, og i tillegg poste 2-3 godt skrevne innlegg hver dag. Hadde vært morsomt å sett om du hadde holdt ut lenge. Ærlig talt.

    5. helt enig med deg jessica <3 blir for dumt og skulle uttale seg om noe man tydeligvis ikke har vært igjennom selv, og ja greit eg har heller ikke vært like "uheldig" for og si det sånn, men det har jo litt med forståelse og gjøre da cecilie... jeg går selv på skole og sliter sånn som du jessica med søvn og itillegg skal på skolen og der er det lange dager og mye prøver og fremføringer osv.. og jeg må jo selv ta en pause fra desember og ta del 2 av skole året, januar 2016. og jeg kan jo selvfølgelig forstå at når du nesten sliter med og gå ut døren, eller er redd og for og være for lenge vekke fra hjemmet, fordi du ikke helt vet om du klarer og komme deg inn døren igjen før du må kaste deg over do skålen, at du da må bare ta deg en pause innimellom, og ha det sånn hele tiden gjennom graviditeten må jo være helt for jævlig, og itillegg få negative kommentarer og rykter, det er jo ikke lett for en hver person det. støtter det veldig Jessica og gleder meg til og treffes med de små <3

    6. du må ikke bry deg om folk som bruker unødvendig tid på og prøve og ødlegge selvtilitten din.
      Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg