HVIS JEG VAR RIK…

Skulle jeg bodd i dette huset

 


Eller dette…

Jeg skulle hatt dette kjøkkenet..

Eller dette..

Jeg skulle hatt dette badet..

Eller dette..

ELLER dette…

Eller dette da..

Dette skulle vært gangen

Eller kanskje dette..

Og til det vanskeligste å velge, soverommet, skulle sett omtrent slik ut..

Eller som dette..

 

Og rommet til Leo skulle sett omtrent slik ut..


Eller som disse..

Åh, tumblr er så deprimerende, inspirerende og fantastisk på samme tid!! God kveld alle sammen ♥ I dag har jeg hatt en ellers veldig rolig dag, jeg har (tro det eller ei) faktisk sminket meg i dag, så det er litt uvant å gå forbi speilet noen ganger, men jeg blir vel vand til det!

Har også på meg en genser som ikke er hettegenser i strl XL i dag, noe som også er veldig rart, og begynner sakte men sikkert å føle meg litt mer som meg selv igjen. Det er utrolig hvor lite man bryr seg om hvordan man ser ut når man virkelig føler seg ille over tid, men nå ser det ut til at ting begynner å lette seg litt med tanke på formen min, og det er jeg sååå glad for. Gleder meg til tiden fremover!!

Nå skal jeg og Fredrik spise pizza, så håper jeg dere alle har en kjempe flott lørdagskveld ♥ Snakkes i morgen!

Del gjerne innlegget videre!! 

6 kommentarer

Siste innlegg