NYTT UTSTYR

God formiddag dere ♥

I dag er Fredrik syk, derfor har jeg tatt litt ekstra vare på han i dag, og nå sitter han og koser seg med FIFA. Det er så rart å ikke være alene på dagtid, slik jeg er vand til. Jeg husker jeg tidligere hatet å være alene i mitt eget selskap, men nå liker jeg det faktisk veldig godt. Vet ikke helt om det bare er det at jeg er blitt vand til det med tanke på at Fredrik vanligvis er borte på dagtid fra kl 08 – 16, eller om det er det at jeg faktisk bare liker det, men samme kan det egentlig være!

Vil forresten takke dere som tar dere tid til å sende meg lange meldinger på facebook, mail, kik og så videre. Og selvfølgelig dere som leser bloggen min hver dag, og som legger igjen fine kommentarer her: Jeg setter så uendelig stor pris på hver og en av leserene mine!

Nå har jeg nettopp vært nede på postkontoret å hentet reisesengen vår, den er såå fin og lett å legge sammen, fulgte også med en praktisk bag til selve reisesengen. Superfornøyd!

 

 

Den heter Inovi cocoon og er i fargen sand. Synes denne var så flott ettersom den er litt annerledes fra andre reisesenger, derfor valgte vi denne. Og etter å ha mottatt den kan jeg ikke si at vi angrer! (foreløpig)

 

 

I dag er det mandag, noe som betyr en ny uke, og på fredag er jeg hele 34 uker på vei. Det er nærmest en litt skummel tanke, men mest fordi tiden går så innmari fort nå! Vi nyter hver dag sammen, og gleder oss veldig til den lille gutten vår kommer.


33 uker og 3 dager!!

 

Senere i dag skal vi forresten hente møblene til soverommet vårt! Åh, som jeg gleder meg til å få orden der inne nå. Kan gjerne vise dere om det er noen ønsker om det? Vi snakkes senere, dere ♥

11 kommentarer
    1. Du er bare vakker! Alder har ingenting å si når man får barn, selvfølgelig kan det være litt mer overraskende for familie! Men kjærligheten til barnet vil være like høy. Du kommer til å bli en fantastisk mor!

    2. Så fin du er med mage 🙂 Og så spennende å følge bloggen din, som veldig ung mor. Jeg er sjøl 35 år og mor til 4 barn i alderen 0-6 år. Så jeg kan ikke huske hva jeg tenkte den gangen jeg var 16 år, men tror neppe jeg tenkte på baby da. Syns du er utrolig tøff! Blir spennende å følge bloggen din videre 🙂

    3. brillemamma: Hei brillemamma!

      Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar 🙂
      Så koselig med 4 barn da, må være helt herlig 🙂 Nei, de fleste 16-åringer tenker vel ikke på babyer og bleier, men helt andre ting. Tusen takk! Koselig at du ønsker å følge med videre 🙂

    4. Eg var en liten tur innom her i går kveld å leste litt, å ser at du snart skal bli ung mamma, trur det kan komme mye spennende frem her, så trur jaggu eg må bli fast leser av denne bloggen også.
      Blir spennende å følge deg fremover før den lille kommer og etter at han er kommet. 🙂
      Lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg