FLYTTEKAOS

God kveld!!

 

Vi er snart ferdige med å pakke ut alt av våre egne ting ut av hybelen, og jeg skulle egentlig vært på vei til Gjøvik nå i dag. Sånn ble det ikke, grunnet at jeg da måtte ha byttet tog flere ganger under togturen og det går dessverre ikke når jeg har 4 poser med julegaver, en pose til julekalenderen min og en bag med klær. Hadde jeg ikke vært gravid så hadde jo det stilt seg annerledes, men farfar får i alle fall kjørt meg hjem i morgen i stede, så da ordner det seg allikevel. Typisk NSB og ha masse togbytte på en strekning nå rett før jul..

 

Ja, jeg vet det ser ille ut! haha. Hadde ingen bokser å pakke ned klærne i, så da ble det tusen plastposer i stede. Fikk ikke med i nærheten av alle posene på noen av bildene, men det er rundt 13 poser med klær. Må absolutt kvitte meg med en del, bruker jo kun 20% av alt.

Ha en kjempe fin jul dere, så snakkes vi nærmere nyttår ♥ Gleder meg til å vise dere leiligheten og alt vi har fått kjøpt inn til Leo!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg