NYTT TIL BABYEN

God morgen alle sammen ♥ 

Tusen takk for alle fine tilbakemeldinger på intervjuet jeg gjorde med ØP som kom ut i går! Hvis du fortsatt ikke har lest det, kan du gjøre det HER.

Jeg sto opp like før 8 i dag tidlig, og det er veldig deilig å ha døgnrytmen i orden! Det aller verste jeg vet er å være trøtt, og jeg regner med jeg ikke er den eneste. Kom riktig nok ganske sent frem hit til Gjøvik i går, og med forsinkelser og hele pakka var jeg ikke hjemme før klokken 22.00. NSB på sitt beste!

Uansett, jeg har helt glemt å vise det siste vi har kjøpt/fått til Leo den siste tiden, og tenkte derfor å vise dere noe av dette i dag. 

 

 

Dette herlige gavesettet fra burt’s bees fikk vi av tanten min til Jul, så dette burde jeg jo strengt tatt ha vist dere for lenge siden. Utrolig mange gode salver, oljer etc til nyfødte.

 

 

 

 

 

 

Klærne på bildene over fikk vi av søsteren min og kjæresten hennes, som nylig var i Dublin og kjøpte det der. Så masse fint! Det er i størrelse 4 måneder ca.

 

Kjøpte også nylig disse sokkene i 100% kashmir, et par i 56 og et i 3-4 måneds alder. Såå fine!

 

Vi har også vært så heldige å ha mottatt en god del klær fra et vennepar av foreldrene mine, noe vi satte utrolig stor pris på! Vi fikk så masse fint, blant annet bodyen på bildet over, og skoene på bildet under!

Resten av dagen skal gå til å feire bursdagen til mamma, noe som blir utrolig koselig. Vi får også besøk av litt familie og venner senere i dag som skal feire med oss. Mamma blir i dag 41 år og er bestemor om litt over en måned! FOR en sprek familie Leo får, det skal være helt sikkert. 

Forresten! Om dere har noen spørsmål i forbindelse med graviditet setter jeg veldig stor pris på om dere sender meg en mail (adressen finner dere under KONTAKT MEG i menyen) istedenfor å sende meg en melding på facebook, da er det mye lettere for meg å svare dere!

Vi mangler ellers ingenting annet enn vognen til Leo (som skal bestilles nå snart, vi er litt sent ute akkurat der) og det er såå godt å tenke på. Vi snakkes senere, flotte lesere! Håper dere har en kjempe fin helg, den går alltid alt for fort ♥

5 kommentarer
    1. Var på tv2 hjelper deg om de salvene og oljene at det var veldig mye såpe og et middel som ikke var bra, du kan se det på tv2 på nett tror jeg, gikk Idag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg