1 MÅNED IGJEN

Hei alle sammen ♥

I dag våknet jeg til et ryddig soverom, og det føltes så ekstremt deilig. Ingenting å rydde, ingen tegn til flyttingen vi brukte så hinsides lang tid på å få ryddet vekk, og alt er i skjønneste orden her hjemme. Gud som jeg har lengtet etter denne dagen!

Nå har jeg akkurat kjørt den siste vasken med klærne til Leo (fant nemlig en pose med klær jeg helt hadde glemt å vaske!) Og skal straks spise litt frokost og nyte litt God Morgen Norge på tv. Hverdagene her hjemme er så fredelige og rolige! Tror muligens Fredrik slet litt med å komme seg opp i dag tidlig, men han er nå hvert fall kommet seg på skolen. Godt med litt rutiner igjen den siste tiden før termin!

 

 

 

 Ja, kalenderen min viser i dag 23 Februar, og jeg må nok en gang inn på gravid-appen min for å være helt sikker på at det faktisk er nøyaktig en måned igjen til termindatoen min. Helt merkverdig hvordan månedene føles så langt borte nå! 8 måneder har det gått siden jeg ble gravid, og 7 siden jeg fant det ut i uke 5. Det aller rareste tror jeg er hvor bitteliten Leo var når vi så ham på ultralyd i uke 9, og hvordan han nå iherdig forsøker å sparke seg ut av den trygge magen han har levd hele sitt liv i. 

Våknet også opp til snøstorm ute (som enda ikke har gitt seg) og jeg skal om ikke alt for lenge ut på noen ærend, så håper det i det minste roer seg litt før den tid! Ellers skal resten av dagen gå til bloggplanlegging og muligens en tur til byen. 

Har også fått en ekstrem følelse av at babyen kommer snart, og med tanke på utålmodigheten vår håper vi at denne følelsen stemmer! Vi er hvert fall veldig klare for å møte lille Leo nå ♥ 

12 kommentarer
    1. Det er merklig hvor fort tiden kan gå… Så gøy at du har fått ting på plass, det såg veldig fint ut! Lykke til den siste måneden, og kos deg med siste rest av graviditeten 🙂 Ha en fin dag, skjønne deg!

    2. Hvordan får dere råd til leilighet? Jobber du eller Fredrik utenom?
      Når tid sluttet du å gå på skole, eller går du fortsatt?
      Hvordan går skoledagene ettersom du er gravid?

    3. Jeg snakket med rådgiver på skolen ettersom jeg er gravid og 16 år, å hun sa til meg at det skulle gå bra med foreldrestipend og permisjon ettersom jeg har gått på skole over 6 måneder innen termin, men jeg bare lurer på om du ikke måtte “opparbeide” deg stipend? Er jo fortsatt ikke gått 6 måneder av dette skoleåret, så lurer på om det går bra for deg å få stipend? Og må du gå om 1. året på vgs?
      vil bare si at du er utrolig flink til å dekorere leiligheten deres, dere har det utrolig fint!

    4. Jeg og kjæresten min har alltid snakket om at vi ikke vil vente lenge med å få barn. Helst før vi er 20, han er 19 og jeg er blir 18 år. Lurer på hvordan dere får det til med leilighet å penger? Har dere kjøpt eller leier dere leiligheten? Hvordan blir det med stipend osv?

    5. Marie: Økonomien min har jeg nevnt tidligere at jeg ikke ønsker å kommentere, rett og slett fordi jeg føler det er veldig privat, – noe det også er. Men vi klarer oss kjempebra økonomisk, og føler oss veldig heldige.

      Jeg måtte gå ut i tidlig permisjon tidlig i svangerskapet fordi jeg hadde helt ekstrem svangerskapskvalme (noe jeg også fikk legeerklæring på) 🙂

    6. Maja: Jeg måtte gå på skole for å motta stipendet jeg får etter leo er født ja, men teknisk sett var jeg lite på skolen fordi jeg var ekstremt dårlig, men siden jeg har legeerklæring på dette vil jeg fortsatt motta pengene. 🙂

      Jeg starter på 1 året igjen til neste år 🙂 Tusen takk for det, kjempekoselig å høre!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg