EN NESTEN PERFEKT MORGEN

Heihei ♥ Og god formiddag!

I dag våknet jeg til en rimelig aktiv liten fyr, grått vær, og en snorkende samboer. En nesten helt perfekt morgen, hadde det ikke vært for været! Haha.

Jeg føler meg ikke så veldig opplagt lenger, selv om jeg sover stort sett 10 timer eller mer hver natt. Regner med det skal være sånn helt på slutten av svangerskapet! Jeg har forresten vært litt bekymret de siste dagene, siden lille har vært så rolig i magen, og beveget seg lite, men det er jeg ikke lenger etter den morgenen her. Og godt er det!

Jeg og Fredrik kom for litt siden tilbake fra byen en tur, vi skulle egentlig kun innom butikken for å handle middag, men babysyke meg måtte selvsagt innom å kjøpe enda en liten ting til Leo. “Jeg tror han har nok nå, altså, Jessica” prøvde Fredrik å si når jeg så på alle de flotte babytingene i butikkhyllen. Jeg for min del fatter selvfølgelig ikke hvordan han kan si noe sånt. Selvsagt trenger han enda en leke, og enda et skilt! Totalt nødvendig.

 

Har dere forresten lagt merke til at det ser ut som babyen viser fingeren på ultralydbildet til venstre? Hahaha, dere kan tro vi lo godt med jordmoren når bildene ble tatt på sykehuset!

 

Hadde jo helt glemt å vise dere disse nydelige strikkede sokkene og vottene som vi fikk i gave fra litt familie til Leo! De er riktig nok ikke i baby-størrelse, men det er veldig greit å ha noe til han blir litt større også. De vokser jo så fort, får jeg ofte høre!

 

Og fødebagene (fant nemlig ut at det var lurt å ha en med ting til meg, og en med ting til Leo,  istedenfor en bag stappfullt med alt) er pakket og klare, i tilfelle noe skulle skje. Takk for alle gode tips på ting å ha med seg! Må nok en tur gjennom klesskapet mitt for å finne litt løse topper etc, men ellers er alt klart. 

 

Fikk tatt et OK bilde fra Leo sitt rom, så kan dere se litt av utsikten. Været er litt ubesluttsomt virker det som, for nå er det strålende sol ute, men for 5 minutter siden var det tåkete og grått.

Senere i dag skal Fredrik på lan med noen kompiser, og jeg blir hjemme for å passe leiligheten og slappe av med søskenbarnet mitt som kommer en tur litt senere i dag. Må også planlegge og forhåndsskrive noen innlegg til dere til imorgen, fordi jeg og pappa må til Oslo en tur på noen møter. Blir veldig spennende!

Nå må jeg begynne på litt lunsj til meg selv, er døds sulten! Håper dere har en fin start på dagen, så snakkes vi ♥ Del gjerne.

7 kommentarer
    1. Så fin blogg! Sønnen din kommer til og bli en nydelig liten prins ✨ Kunne du vist oss hva du har med i fødebagen? Hadde vært gøy og sett:):)

    2. Anonym: Hei anonym! Så koselig av deg, tusen takk ??

      Hvis du blar deg litt lenger ned på bloggen er det bilder og innlegg med hva jeg har i fødebagen! 🙂

    3. Gud, så fin og stor han blir!
      Hva synes storesøsteren din Julie om at du skal få Leo?
      Elsker at du er så ærlig på bloggen!

    4. Kjempe fin blogg! Men kunne du tatt litt mer kamera bilder og ikke mobil bilder? Ellers elsker jeg bloggen din.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg