90% FULLFØRT

God ettermiddag ♥

I dag startet Fredrik litt senere på skolen, så vi fikk derfor muligheten til å stå opp sammen, istedenfor at han kaster seg ut døren i det han innser hvor mye klokken er, så det var veldig koselig! Jeg har også vært å handlet, og korttenkt som jeg er tenker jeg ikke over at jeg skal få meg alle varene hjem. Er det mulig. Skulle likt å se meg selv gå der småforbannet med hendene tviholdende i den gigantiske posen samtidig som jeg omtrent blåste over ende. Jaja, jeg kom meg hvert fall hjem – og tok meg en velfortjent iskrem og litt sjokolade. Skummelt å ha dilla på sjokolade!

I dag er også svangerskapet 90% fullført! Mer nøyaktig 90,5 faktisk. Kun 9,5 % igjen, dere!! Åh, det skal bli godt.  Har også oppdaget en ny favoritt av gravidplager, nemlig leggkramper. Fantastisk deilig. Trodde først jeg var i ferd med å stryke med når jeg fikk det istad, før jeg febrilsk fikk googlet meg til at dette var enda et tilfelle av noe som var helt normalt i et svangerskap. Strekkmerker og konstant kvalme kan gå å legge seg, ingen ting er bedre enn leggkramper, det skal jammen meg være sikkert!

Har også fått ryddet litt i leiligheten hittil i dag! Har planer om å rydde i klesskapet mitt og tvinge meg selv gjennom en “hva er det jeg aldri bruker” og “hva er det jeg faktisk bruker”- runde med klærne mine, men spørs om jeg faktisk klarer å kvitte meg med noe, ettersom jeg alltid finner en unnskyldning for å ta vare på hvert eneste klesplagg.

 

 

 

Ellers har jeg fått ringt litt rundt angående vognen vi skal ha til Leo, og fått ordnet det slik at vi kan dra å hente den nå på Lørdag i drammens-området. Gleder meg masse til å vise dere den!  

Ser forresten at jeg får flere og flere lesere for hver dag som går, og tenkte på om dere kanskje ville ha en ny spørsmålsrunde? Skrik ut ♥ Snakkes om ikke så lenge, håper alle får en flott tirsdagskveld! 

11 kommentarer
    1. Åh, er bare å elske svangerskapsplager! Sliter selv med kvalme av og til og veldig med ryggsmerter, og hvis jeg er ordentlig uheldig nå, så kan det hende at ryggsmertene er nyrestein som jeg har fått etter jeg er blitt gravid. Får virkelig håpe legene tar feil og at jeg kan få en ordning på ryggsmertene mine, for det blir ikke akkurat bedre med smertene som tiden går.

    2. jeg er 16, slik som deg, men når jeg ser den fine leiligheten deres, begynner jeg virkelig å lure… Hvordan har dere råd til å bo alene, og attpåtil ha så fine møbler osv.?

    3. Kos deg den siste tiden! jeg har en liten på 2 mnd og de første ukene sov han masse, men nå er det mer frustrasjon. Men det er herlig og masse kos, gled deg! til de som mener du er for ung: Jeg er 18 år og det går veldig fint 🙂 selvfølgelig ikke anbefalt, ønsket selv å vente noen år. Men du kommer til å klare det helt fint, beste rollen i verden er mammarollen! 🙂

    4. Gratulerer med nesten gjennomført svangerskap! Du virker utrolig moden for alderen og kommer nok til å bli en god mor. Kos deg masse når barnet kommer!

    5. Hei! Jeg kom over bloggen din idag og jeg liker den veldig godt! Du har mye fine bilder og det minner meg om at jeg må bli flinkere til å ta fine bilder til bloggen min. Vi har noe til felles og det er termindato (nesten da iallefall) Jeg har termin med ei lita jente 24 mars. Veldig spennende å følge andre som ligger så nærme meg selv. Ellers er jeg dobbelt så gammel som deg :-O Men kommer allikevel til å følge med på deg framover. Jeg venter ei jente og jeg bor i Sandefjord 🙂 Spennende å se hvem av oss som er først ute, og kanskje vi ses på sykehuset? Skal du føde i Tønsberg?

    6. Leggkramper sliter jeg også med, begynte og få det for noen få uker siden. Det er helt forferdelig!! Tillegg sliter jeg med vonde spark i ribbena føles ut som hun i magen har tenkt og knekke de snart, haha 🙂 du har en fin blogg stå på videre 🙂 jeg var like gammel som deg da jeg ble gravid som første gang så er litt artig og følge med på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg