VOGNEN VÅR

God formiddag, dere! 

I dag var jeg oppe relativt tidlig, og hadde en kjempefin start på dagen med litt tv og kos alene. Tenk det, i dag er det kun 23 dager igjen til termindatoen min! 

Jeg og mamma slipper heldigvis å kjøre tur/retur til drammen i dag, ettersom hun dro innom for hente vognen vår på vei hit allerede i går ettermiddag! Det har også vært en del som har spurt om jeg kan vise vognen vi skulle ha i et eget innlegg, og tenkte derfor å vise dere denne i dag! Valget falt på Emmaljunga mondial de luxe i fargen PARIS, som er blå og hvit, selv om den ser delvis svart ut på bildene jeg tok. Vi er (så langt) veldig fornøyde, den er ikke så tung å trille, den er ekstremt fin og ikke minst enkel!

 

 

 

 

 

 

Vi valgte å gå for det klassiske understellet, og tror nok (og håper) det passer oss best. Stellevesken vi har er en tilhørende vognen i fargen PARIS den også, men den måtte kjøpes utenom vognen. 

Det er så herlig med lørdager, og denne skal nytes! Leiligheten er helt ren og ryddig, og senere i kveld skal jeg og Fredrik kose oss med mat og serier alene. Jeg og mamma skal også ut på cafè om ikke så alt for lenge og jeg har enda ikke ordnet meg, så nå må jeg egentlig løpe ♥ Håper alle får en strålende lørdag! Og håper dere har finere vær enn det vi har i Larvik!

2 kommentarer
    1. så flott vogn. Jeg venter baby i september, og ønsket meg også Emmaljunga. Kjøpte brukt av ei venninne. Egentlig angrer jeg litt på at jeg ikke investerte i ny. Dette er mitt andre, og kanskje siste barn. Første gang var jeg ikke så
      gira på det med vogner. Så da var det liksom det samme. Men nå var det litt mer stas. Det er nok litt mer fokus på vogn og utstyr nå også, enn for 6 år siden. Jeg sparte ikke på noe fra datteren min var baby. Solgte alt. Ønsker meg ei Stokke vogn også. Til å bruke i by og på feks senter osv.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg