UTSTYRET TIL BABYEN

Heihei, og god kveld til dere alle sammen ♥

Siden jeg er helt ny blant side2bloggerne, har vi/jeg ikke fått ordnet en ordentlig meny under headeren min enda hvor det står hvor dere kan kontakte meg og litt om hva bloggen omhandler og så videre, men jeg regner med dette er i orden innen de nærmeste dagene.  Dere kan uansett kontakte meg på [email protected] uavhengig av hva det måtte gjelde. Ikke bare angående spons, men også for leserne mine! Om dere trenger råd eller noen å snakke med så ikke være i tvil om dere skal ta kontakt eller ikke! 

Vel, i dag har jeg hatt en del ubehag og smerter, og jeg regner med at det har noe med at jeg nærmer meg termindatoen min. Jeg sto opp alt for tidlig i dag, og vil derfor prøve å legge meg litt tidligere i kveld! Ellers har det vært en rolig dag her hjemme, og det var faktisk fint vær i noen minutter tidligere i dag! Ikke verst, altså.

Nå tenkte jeg å vise dere utstyret vi har til babyen, noe har nok mange av dere sett før, men etter forespørsler om et slikt innlegg over tid tenkte jeg det kunne være like greit å vise dere utstyret i et samlet innlegg!

Vi så for oss en enkel, men romslig kommode, og da passet denne fra IKEA perfekt. Den ser veldig liten ut på bilder, men den er ekstremt høy! Eller, hvert fall for meg, siden jeg ikke er høyere enn 1.60. Den er som sagt romslig og med skuffer som rommer mye, og den er heller ikke preget av “barnslige” farger slik at han kan ha den i lang tid fremover.

Sengen hans! Denne var vi så heldige at vi fikk, og den er jo helt nydelig. Det er en sprinkelseng fra Babydan som heter TAROK. 

..Med uroen vår fra Obaby ♥

 

Dagsengen til lillemann som står i stuen! Det ble en Monica “troll” vugge! Veldig praktisk at det er hjul på den, for da kan vi trille den med oss uansett hvor vi er i leiligheten.

 

Reisesengen! En inovi cocoon i fargen sand ♥ Superfornøyd hittil, veldig enkel å legge sammen!

Bilsete fra Besafe! Dette fikk vi også, og med setet fulgte det med en hette, men som dere ser er ikke den på her. Veldig fint å ha til Fredrik får tatt lappen, frem til da er det ingen krise at vi ikke har bil ettersom vi bor såpass sentralt, og har familier som kjører dersom det er noe spesielt vi må/skal.

 

… Og sist men ikke minst, den flotte Emmaljunga mondial de luxe vognen vår! 

 

Nå skal jeg og Fredrik en tur på butikken for å ukeshandle litt senere i kveld, og ellers bare slappe av og nyte at det er en ny uke, og enda mindre tid igjen av svangerskapet. Håper alle får en flott kveld videre, så snakkes vi om ikke så lenge ♥

10 kommentarer
    1. Så utrolig mye fint du har til den lille!! Bare elska den vogna :O nå vet jeg åssen vogn jeg skal kjøpe vis jeg for liten en til etterhvert!
      Også vil jeg bare si at du er utrolig tøff, som vil bli mamma i så tidlig alder.. Jeg ble også mamma i en tidlig alder, var bare 17 år når jeg fikk min lille datter og til lørdagen er ho 1 år allerede! Når din lille kommer så nytt alt den tiden du kan, for tiden går så utrolig for så du aner ikke!! Syns det ikke var lenge siden jeg lå på fødestua, men nå er det snart 1 år siden <3

    2. Hei! mye fint dere har til babyen 🙂 Men jeg lurte på om hvor gammel bilstolen er? fordi isoforen i bilstolen blir myk etthvert og da er den ikke like trygg lenger.det er pågrunn av mye bruk at isoforen etthvert blir det. Søsteren min jobber på babyshop og fortalte meg det da jeg ble gravid.
      Men det er jo opp til hver enkelt 🙂 Ville bare si ifra i tilfelle du ikke visste det 🙂

    3. Den vognen har jeg også!<3 elsker den!! Og spesielt dere som bor i byen er den helt super. lett og trille, og stor sånn at babyen kan ligge i den lenge👍 et tips er å ha babynest eller tepper oppi i starten, da den er litt "stor" i førsten:-)
      Eneste minuset er at den er litt stor og tung å få ut og inn av bilen. Men dette er litt bedre når dere bytter til sportsdelen:-D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg