DEN BESTE DAGEN I UKEN

God lørdagskveld alle sammen ♥ Er det ikke herlig med lørdager?

Etter en natt med relativt lite søvn, våknet jeg i dag klokken 0400 av halsbrann som jeg er overbevist at ble sendt fra satan selv. Jeg løp febrilsk ut på kjøkkenet og bokstavelig talt kastet i meg melk. Flott start på dagen, eller hva? Noen ganger skulle jeg ønske det var satt opp kameraer her, slik at jeg i ettertid kan le av meg selv når sånne episoder oppstår! Den morsomme delen er egentlig det faktum at jeg ikke kan fordra melk, men i det siste har brukt det til å lindre halsbrannen. Og jeg synes faktisk ikke det smaker så ille lenger heller?… Rart hvordan smaksløkene forandrer seg totalt under graviditeten. 

Ellers startet jeg dagen alene fordi Fredrik utnyttet det å kunne sove litt lenger, og etterhvert som han sto opp så vi litt tv mens vi koste oss med kaffe, te og rundstykker! Fredrik er nå en tur på butikken, og jeg slapper av med fotballkamp på skjermen som jeg har fått streng beskjed om å la stå på mens han er borte. Vi har hatt en rolig, men koselig dag hjemme i leiligheten, og jeg har for første gang på lenge kun sittet inne. Jeg vil så gjerne ut å gå litt siden jeg vet hvor bra det er for både Leo og meg, men jeg får så ekstremt bekkenløsning at i dag måtte jeg bare la være. Lille har vært såå aktiv i dag at jeg nesten lurer på om han forsøker å sparke seg ut! Men koselig er det da ♥

 

Når jeg gikk igjennom svangerskapspapirene mine i stad så jeg at jeg skulle på ny time hos jordmoren min den 13 mars, og det blir den siste kontrollen før han er her. Det var i grunn veldig rart å se, for da gikk det litt opp for meg hvor kort tid det er igjen. Jeg har faktisk opplevd å plutselig føle et savn til tiden når det enda var så lenge igjen til han skulle komme, men stort sett er jeg så utålmodig at det ikke gjør noen verdens ting at det kun er ca 2 uker igjen! Jeg håper uansett at jeg kan ha den samme jordmoren ved eventuelle fremtidige svangerskap, for jeg føler virkelig at jeg har blitt godt ivaretatt gjennom hele svangerskapet.

Nå har jeg mistet tellingen på hvor mange ganger jeg har skrevet her inne at vi skal ordne gardinene i stuen, også har det enda ikke blitt gjort! Nå kan jeg jo ikke skylde på at vi “nettopp” har flyttet inn heller! Er det mulig å være så treg..

Siden jeg har fullstendig dilla på cappuccino (jeg begrenser selvsagt inntaket!) og pizza med ost og sjampinjong, er det dette vi skal ha i kveld – OGSÅ. Jaja, godt jeg har en samboer som aldri går lei pizza! Håper dere nyter kvelden like mye som jeg skal, så snakkes vi ♥

6 kommentarer
    1. jo, helt fantastisk med lørdagskvelder<3 haha, morsomt hvordan alt forandrer seg under graviditet! har ikke barn selv, men har hørt og lest veldig mye rart:-) melk er jo såå godt, så det er jo ikke noe å ikke like, hehe;-)

    2. Spis vanilje is eller krokan is når du får halsbrann! Det hjelper utrolig! Trenger ikke spise mye. 1-3 spise skjeer holder massevis

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg