LEVER I MIN EGEN BOBLE

God morgen til dere alle sammen ♥

Mens jeg har gått gravid er det akkurat som at alt annet har blitt stengt utenfor. Plutselig kommer jeg på at det snart er påske, og plutselig slår det meg at det jammen ikke er lenge til sommerferien. Det virker nesten som at svangerskapet tar opp så mye plass i hodet mitt at jeg glemmer alt annet, eller at alt annet plutselig ikke er så viktig lengre. Om jeg skulle prøve å forklare det for dere føles det nesten ut som at man lever litt i sin egen lille lykkeboble!

Så sliten! Og trøtt, og ikke minst, som dere får merke i stor grad, klagete. Jeg har i hvert fall for en god stund siden våknet fra enda en lang natt med faretruende lite søvn, og merker at det går utover både humør og formen min, men regner med dette er ganske normalt så nærme termin som jeg er kommet nå. Om ikke annet så er det hvert fall fantastisk vær her i Larvik i dag da! Skikkelig vår. Det eneste negative ved det er at vi bor i andreetasjen og da blir det så ekstremt varmt i leiligheten vår når solen står på hele dagen! Nå kan vi jo forsåvidt bare sette opp vinduer når det blir for varmt her, men før sommeren må vi virkelig gå til innkjøp på flere vifter. Skulle ønske vi hadde balkong. Åh!

 

Snille mamma hadde forresten hentet enda en babypakke til oss ♥

Fredrik kommer også hjem relativt tidlig i dag, er så koselig å få han hjem litt tidligere enn 1600! Så mye bedre å ha noen til å trøste deg når du sitter å skifter mellom å gråte av hvor dårlig du føler deg, og å gråte over hvor lykkelig du er. Kjære vene, altså. Er det noen som kan svare meg på om jeg kommer til å være like følsom og hormonell resten av livet? I så fall, hvordan holder mødre ut?.. Og da tenker jeg spesielt på tv reklamene, siden når ble de så ekstremt rørende alle sammen? Haha. Nei, uff. 12 dager til termin ♥

Håper alle får en strålende onsdag! 2 dager til helg, dere. Hold ut!!

3 kommentarer
    1. var veldig hormonell i graviditeten, og det gikk ikke over for min del! Gråter av ALT. Gråter av å se andre søte babyer, tv reklamer, fine sanger, søte baby klær, jenta mi, for å så gråte over alle hjemløse katter hver gang det regner, eller over alt det vonde i verden! Livet blir vare fylt med mer bekymringer.. Hun er bare 6 uker, men gruer meg allerede til hun skal løpe i skogen, lære seg å sykle, få sin første kjærelighetssorg! Huff, ja! Hahah, man er hormonell

    2. Det er sant som Celine sier. Jeg f.eks. har vært hormonell siden før jenta mi ble født.. Jeg gråter av ALT og ingenting enda faktisk(!), av de mest pinligste årsaker, og datteren min ble hele 2 år i Januar… Jeg aner ikke hvordan jeg kan skru av krana. Såå frustrerende!

    3. Velkommen til mammaverden 😉 Man blir rørt av alt og ingenting, og nå eter 6 unger skulle man tro at jeg ikke hadde flere tårer igjen, eller hvertfall lært meg å skru av krana… men neida…
      Hvis du vil lese hyggelige fødseshistorier, så kom gjerne innom bloggen min… 🙂 Foreløpig har jeg fått knotet ned 3 av 6 stykker… Jeg synes det er ekstra stas med gravide jeg da, uansett alder 🙂
      Artig å lese at du også har en samboer som heter Fredrik 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg