TIDEN FLYR

God formiddag alle sammen!

Denne uken har bare rast forbi! Og det er virkelig helt greit om tiden fortsetter i samme tempo den kommende uken også. Formen er fortsatt ekstremt dårlig, og det er fortsatt lite tegn til at han vil ut. Dessverre! Jeg får bare smøre meg med tålmodighet og forsøke å nyte dagene uten å overanalysere hver eneste antydning til smerte jeg får i den ellers fryktelig slitne kroppen min. 

 Fredrik har lang dag på skolen i dag, hele leiligheten er ren og ryddig, og tidligere i dag satt jeg egentlig kun å lurte på hva i all verden jeg skulle bruke denne dagen på. Jeg sto opp ganske sent i dag i forhold til hva jeg vanligvis pleier å gjøre, men allikevel kom det som et sjokk på meg når jeg tilfeldigvis så bort på klokken og den viste 15:00!

Jeg fikk plutselig ekstremt lyst til å dra til Gjøvik en tur (kall meg gjerne gærn) fordi jeg savner og kunne trengt litt tid med venner og familie, men jeg tar ikke sjansen på det når jeg har så på følelsen av at det skjer noe snart. Vil ikke risikere at Fredrik skal gå glipp av det om jeg plutselig skulle begynne å få rier flere timer unna. Dermed er jeg i grunn litt småirritert på meg selv som ikke har prioritert å dra dit så ofte de siste månedene, for da hadde jeg ikke hatt så dårlig samvittighet nå! Men sånn er det nå bare, så får vi håpe at babyen ikke er et kolikk-barn, og at vi får muligheten til å reise en tur til Gjøvik alle tre om ikke så alt for lang tid etter fødselen.

 

 

Senere i dag skal jeg tvinge meg selv og det håpløse bekkenet mitt med på butikken for å kjøpe cappuccino, for jeg tuller faktisk ikke når jeg sier at jeg drømmer om å drikke det om nettene. Helt håpløst med alle disse lystene! I går satt jeg plutselig i sofaen og spiste frosne erter med en teskje. Slå den. 

Jeg skal nå starte med middagen, så håper jeg dere får en flott dag videre ♥

11 kommentarer
    1. Det er så koslig å lese oppdateringene dine 🙂
      Gled deg til fødselen, ta alt som det kommer… En ting har jeg lært av mine 6 fødsler, og det er at ting som regel ikke skjer slik som jeg vil… 🙂
      Er selv fra Gjøvik, og er ekstremt lite oppover der… Sukk, savner Gjøvik!!

    2. Hei! Når har du termin? :)Jeg har skrevet et innlegg som heter “Hvorfor du har noe å lære av Fotballfrue”. Det handler om dagens kroppsfokus. Setter pris på om du og andre leser det, og evt. deler det videre. Les gjerne oppdateringen først. Til helgen skal jeg dele gratisprodukter og rabattkoder. Stay tuned! Ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg