NYE UTFORDRINGER

God lørdagsmorgen, dere!

Humør: SLITEN. Jeg la meg klokken litt før elleve i går fordi jeg var så trøtt og utslitt som jeg aldri har vært før. Våknet allikevel klokken 4 og var oppe en halvtimes tid for å spise litt nattmat før jeg gikk rett å la meg igjen. 

Endelig lørdag. I dag har vi egentlig ingen planer, bare det å slappe av. På grunn av været håper jeg at jeg får tvunget med meg Fredrik en tur ned på bryggen senere, jeg tviler dessverre sterkt ettersom lørdag for han ofte betyr sitt-inne-å-se-på-fotball-til-du-spyr-dagen. 

Alt er så slitsomt nå på slutten! Å ta på sokker har lenge vært utfordrende, men nå er det faktisk en liten (stor) kamp mot meg selv og de alt for korte beina (og forsåvidt armene) mine. Å plukke opp ting på gulvet kan jeg i grunn bare glemme, da må jeg i så fall sette meg ned – og når jeg først sitter på gulvet er jeg ikke opp igjen på en stund, for å si det sånn. Å kle på seg er et kapittel i seg selv, og hvis jeg kunne velge ville jeg gått i undertøy hele dagen. De store, åpne vinduene våre ut mot alle naboene både i stuen og på soverommet vårt er ikke helt enig i den. Dermed går det mye i joggebukser, som forøvrig har vært min beste venn gjennom hele svangerskapet. Ja, og morgenkåpen da.

Været er helt fantastisk, og til tross for at det fortsatt er mars må vi rett og slett bare skru av alt som kan bidra til at det blir varmere her i leiligheten. Får en skikkelig vårfølelse og det er så herlig! Dette er jo, som mange tidligere har fortalt oss, en fantastisk tid på året å få barn!

Lille har bare i løpet av tiden jeg har brukt på dette innlegget rukket å sparke meg godt inn i ribbeina flerfoldige ganger, men er ellers veldig rolig og stille. Ikke i den graden at det bekymrer meg, men jeg merker jo selv hvor trangt det er for han inne i magen nå. Nå skal jeg spise god frokost og drikke iskaffe, håper alle får en strålende start på lørdagen ♥

4 kommentarer
    1. Må bare si hvor morsomt det er å lese bloggen din:-) Kom plutselig over den etter å ha sett i øp. Jeg er førstegangsgravid med termin 6 april, bare 3 uker igjen:) Vi venter også en liten gutt💙 Er endel eldre enn deg, men alikevel opplever jeg mye av det samme. Kjenner meg igjen i nesten alt du skriver:) Masse lykke til med innspurten.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg