HJEMREISE

God formiddag dere ♥

Formen blir bedre for hver dag som går nå, og det føles veldig deilig! Jeg kjenner det veldig i såret når jeg snur meg, bøyer meg og reiser meg, men ellers går det stort sett veldig greit. Magen føles (og ser ut) som en ballong, og det er jo såå tomt der. Føles helt merkelig! Ser allerede ganske tydelig at den har trukket seg sammen veldig bra, og gleder meg til se hvordan den ser ut om noen uker. Kroppen min ellers ser jo ganske annerledes ut akkurat nå, og det er vel strengt tatt ikke så ekstremt rart ettersom det er 4 dager siden fødsel, men jeg har lagt merke til at jeg har fått en helt annen figur. Jeg har jo faktisk fått hofter!! Hurra for det, for det har jeg aldri hatt spor av tidligere. Er i grunn veldig positivt overrasket! Tenkte å poste et bilde om noen dager, vi får se.

Jeg har fått så mange meldinger og mail(s?) fra dere de siste dagene, og jeg skal svare på alle så fort jeg har muligheten. Jeg setter stor pris på det! Akkurat nå prioriterer jeg Leo først, og blogger kun når han sover, dermed blir det ikke så mye tid til annet dessverre.

 
(Tok ikke bildene med dyna og pleddet hans, i tilfelle noen skulle påpeke at han kanskje skulle bli kald)

Nå skal vi endelig hjem, og det blir så utrolig koselig. Mamma har bakt til oss til vi kommer hjem, og gjort klart det siste i leiligheten mens vi har vært her på sykehuset. Håper alle får en like strålende dag som vi får, så snakkes vi senere ♥

19 kommentarer
    1. Forstår veldig godt at du prioriterer Leo først! Respektere det, og gleder meg til du får tid til å blogge 🙂 Tror du kommer til å bli en kjempe god mor!

    2. Masse Lykke til!Til deg kjæresten og lille Leo
      Er sy noen som fikser det i en ung alder så har jeg virkelig trua!Kle på gutten din det du vil. Og glem alle kritikere!Er nok de som er positive som er stillest!

    3. Hei,
      Masse lykke til til den nye, fine familien <3 Du virker som ei sterk og oppegående jente, så dette blir bra!
      Lurer på hvilken størrelse Leo bruker? 50 eller 56? Venter en liten gutt i slutten av april, og er så usikker på hvilken størrelse jeg bør gå for...

    4. Lily: Hei du!

      Tusen takk! Så utrolig koselig å høre 🙂 Vi skal hvert fall gjøre vårt ytterste!

      Leo bruker 56 nå, noe er litt stort, men det meste passer bra! 🙂 Vi kjøpte noen bodyer i 50 og de passet akkurat, og noen var akkurat litt for små. Vil anbefale å kjøpe litt av begge, men mest i 56! Jeg fikk jo en ganske stor gutt også 🙂 Lykke til <3

    5. Hei Jessica:)
      Helt enig med Tove nord, synd at det finnes så mange kritikere at du må forsvare hva du kler på barnet ditt. Helt sikker på at du har full kontroll, og vet hva som er riktig mengde klær for ditt barn! 🙂 Lykke til videre, gleder meg til neste blogginnlegg! 🙂

    6. Gratulerer så mye med prinsen😊Syns du har Vært veldig flink og er stolt av dere. Lykke til videre😊

    7. For en nydelig liten gutt dere har fått! NYT tiden som går altfor fort, barseltia har man bare på “lån”, den går så fort og kommer aldri tilbake! Lykke til med den deilige tilværelsen!

    8. Gratulere me Leo! leser bloggen din hver dag, å syns du er kjempe flink allerede til å ta vare på Leo. Du kommer til å bli en fantastisk mor. Aldri se på det negative i livet ditt, men det positive.
      Til at du er så ung så er du mere voksen enn de fleste. Vær stolt av deg selv og familien din, for du har noe som virkelig er noe å være stolt av!
      Syntes det er kjempe bra at du enda klarer å legge innlegg på bloggen når det er mye styr. Det tror jeg at alle vi leserne dine setter pris på. Vi får være med gjennom ditt liv som mor.
      Kos deg kjempe masse å ha en nydelig dag 🙂

    9. Åhh han er virkelig helt nydelig altså! Gratulerer så masse som mamma! Om du føler at du får for lite søvn kan det være en idé å sove når Leo sover, altså på dagen 😄 Det hjalp søstra mi masse etter keisersnittet hun hadde

    10. Unnskyld meg anonym over der. Hvem er du til å kommentere stygt om andres utseende? Og kalle andres SPEDBARN for “drittunge”? Det sier mye mer om deg enn om henne og sønnen. Og at hun ikke har noen lesere… ja, det er vel derfor hun i skrivende øyeblikk er på 11. plass på topplisten!
      Seriøst, oppsøk hjelp. Du kan umulig ha det bra med deg selv. Har du ingen sperrer for hva som er greit å skrive til andre på nett? Tror du at kun fordi du er anonym og gjemt bak en skjerm, så er alt greit og lov? For jeg har vanskelig for å tro at du hadde sagt dette til henne om du møtte henne på ekte.

    11. Jeg lurte på hvor den hvite kosedressen er fra? den var veldig fin, og jeg skal bli tante til en gutt når som helst og ville hatt en slik til han 😀 men elsker bloggen din’ gu så sterk og modig du er!

    12. Anonym: Hei du! Så utrolig hyggelig at du liker bloggen så godt! Dressen i dette innlegget er fra Kappahl! Fra newbie serien 🙂

      Tusen takk for fine ord <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg