KOSEDAG

God dag alle ♥

Åh, så flott vær det er her i Larvik i dag!! I dag har vi kost oss masse med god frokost (pizza fra i går, med andre ord) og hatt besøk av søsteren min og samboeren hennes. Moren og faren min er også her i dag, og vi skal spise deilig middag med dem senere i dag. Akkurat nå har Fredrik, Leo og jeg hatt litt alenetid mens de har vært ute en tur å handlet inn litt, samt vært innom en tur i byen.

Leo sover nå i dagsengen sin (oppdatert: våknet nå og ligger trygt hos Fredrik) samtidig som jeg og Fredrik slapper av. Alt går så i ett her hjemme at jeg faktisk må innrømme at jeg glemte litt at det er påske! Og påskeaften i dag, ikke minst. 

(Kalenderen er ikke blitt ordnet på en stund ser jeg)

Jeg merker for hver dag som går nå at Leo utvikler seg, og det er så fantastisk morsomt å se. Han er blitt skikkelig sterk i nakken sin, og klarer å holde seg selv oppe ganske lenge til og med! Han har mer øyekontakt med oss nå, ligger rolig med oss om morgenen samtidig som han stirrer skikkelig og smiler. Jeg gleder meg så utrolig til hans første ord og skritt. Og for ikke å glemme alt det andre han skal lære og oppleve.

Nå skal vi fortsette tidenes kosedag her hjemme, håper alle får en strålende påskeaften videre ♥ Husk forresten å like facebook-pagen min som dere finner HER!

8 kommentarer
    1. Synes det er litt morsomt at alle tror barna smiler når de er så små. Spiller som regel med fordi de er jo virkelig nusselige der de ligger da, smelter helt! Det vi ser som “smil” er faktisk barnets grimaser, det kan blant annet være pga kanskje en litt ekkel mage som fordøyer maten sin. Må si jeg missunner deg jobben du har greid med bloggen din! Det hjelper jo til med økonomien, det å kunne få litt ekstra penger å rutte med, mens du går hjemme med nyfødt barn. Håper du fortsetter slik, liker bloggen din

    2. Hei. Vil bare gi deg et lite tips. Logisk for mange,men ikke alle. Barnet ditt er EKSTREMT utsatt for trekk,og selv med vinduet såvidt på gløtt er det nok til å forårsake virus og forkjølelser. For ikke å snakke om RS. Han er altfor lettkledd. Små barn regulerer ikke temperaturen så godt som oss. Få på han klær,lukk vinduet og smil til kameraet. 😉
      Og,han smiler ikke enda. Dette kan være et tegn på luftsmerter. Sørg for å få rapet han skikkelig etter hvert måltid.
      Ellers så synes jeg du er flink! 🙂

    3. Anonym: Hei!

      Vi satt kun der for å ta noen bilder, og har aldri oppe vinduet når han er i stuen ellers. Vi passer godt på! 🙂 Nei,det er en refleks at de smiler så tidlig – men koselig er det jo uansett!

    4. Alt man skal få “kritikk” for uten å vite hverken bakgrunn eller sannheten… Jeg synes du virker som en god mor… Og du beviser at det ikke er alderen som gjør en til en god mor eller ikke 🙂

    5. Synes d er fint du skjermer Leo og tar bilder slik du gjør av han, har ser forøvrig helt nydelig ut 🙂
      Som mamma til 2 (3) vil jeg gi deg et godt råd jeg håper du følger. Ikke se frem til at han gjør ditt og datt, nyt det som er nå, alt det andre kommer raskt nok og plutselig er de 18…..da sitter man som regel igjen med tanker som at man skulle ha nytt tiden bedre i stedet for å hige etter og vente på det neste som skal skje 🙂
      Sp.målet mitt til deg er…hvorfor er han i body på alle bilder, og du kun i truse og genser? Hva med litt hverdagslige bilder med klær? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg