UT PÅ TUR

God kveld alle!

Nå har vi akkurat kommet inn døren fra turen på Peppes, og det var kjempekoselig. Leo sov hele tiden i vognen sin, og har først våknet nå som Fredrik steller han. Vi dro i hovedsak fordi jeg hadde så innmari lyst på iskrem, men det ble til at vi alle spiste mat allikevel. Kanskje like greit, da det absolutt har blitt nok godteri på meg i det siste!

Nå har Leo akkurat fått litt mat, og ligger i skrivende stund i armene til Fredrik og sover, og  senere i kveld skal vi på besøk til faren til Fredrik, så det blir hyggelig! Blir mye trilling på Leo i dag, men det er i grunn bare positivt. Er også deilig for oss å komme oss ut litt også, for det var vi virkelig dårlige på før vi fikk barn (wow, nå følte jeg meg skikkelig voksen her!) Vi var ekstremt mye inne, mye fordi jeg er et inne-menneske, men også fordi vi var (er?) late. Nå må vi jo bare komme oss ut av og til for Leo sin skyld, så jeg synes i grunn det er veldig positivt.

Angående forrige innlegg, takk for at dere følger med! Jeg er nemlig helt i ammetåka, glemmer at vi jammen meg har en fridag på mandag også! Har faktisk lagt merke til at jeg er litt ekstra fjern om dagen, og det har kanskje dere også?..  Føler meg helt i min egen verden hvor kun Leo, Fredrik og meg selv eksisterer. Utrolig merkelig!

Nå skal jeg legge meg litt for å slappe av, må utnytte det når Leo sover! Håper alle får en fin kveld videre ♥

14 kommentarer
    1. Anonym: Hei anonym!

      Hvordan mener du? 🙂 Fredrik ønsker sjeldent at jeg skal legge ut bilder av ham, så da tar jeg hensyn til det. Ellers føler jeg at jeg inkluderer han i bloggen og nevner han støtt og stadig! 🙂

    2. anonym: han ønsker bilder med oss, tar stadig vekk bilder av oss tre, men legger de da ikke ut ettersom ansiktet til Leo ofte er synlig.

      Har tidligere postet bilder av Fredrik her inne, men det er sjeldent han ønsker å være avbildet alene med for eksempel vognen, og da tar jeg hensyn til det 🙂

    3. Er ikke dette en blogg som handler om deg og Leo er vil du ikje vise oss ansikte av han her til oss typen din trenger jo ikke å være med !

    4. Bloggen omhandler (hvertfall som jeg har forstått) om Jessica og hennes opplevelse av å bli gravid/mor i en alder av 16, er ikke en blogg hovedsakelig om henne og Leo (såm jeg har fått inntrykk av)

    5. Selv om bloggen omhandler henne som mamma, og hennes nydelige gutt, så er det vel ikke påkrevd å vise frem babyn hele tiden? ibilder? Hun har jo faktisk skrevet om hvorfor hun velger å ikke vise ansiktet til Leo så mye her inne.
      Men over til innlegget : ) Merket selv jeg var sikkelig i amme tåka en periode selv 😀 haha,
      Godt å komme seg ut å bevege seg litt også ^^
      Ha en fin søndag videre og kos dere masse <3

    6. Hei😊 Jeg lurte på om du kan legge ut bilder, info og pris om vogna dere har? Jeg er gravid og har vanskeligheter for å velge vogn da det er et hav med både ulike vogner og understell, så det er alltid kjekt med bloggere man følger som legger ut tips og sin mening😊

    7. Enig med Mia, skulle gjerne likt info, pris osv om vogna og av resten av utstyret dere har. Er gravid i uke 33, og trenger mange gode råd og tips

    8. Sara og Mia: Hei!

      Jeg har skrevet et innlegg om vognen vår tidligere, og det finner dere HER : http://jessicaenerberg.blogg.no/1425127486_vognen_vr.html jeg får dessverre ikke lagt inn link her i kommentarfeltet, men det er bare å klippe ut og lime inn i nettleseren deres 🙂 Den kostet 10 000, og vi er utrolig fornøyde med den! Kjempe god å trille, lett å legge sammen, og utrolig fin, ikke minst! Resten av utstyret vårt har jeg også skrevet et innlegg om, og det kan dere finne her: http://jessicaenerberg.blogg.no/1425318294_utstyret_til_babyen.html

      Håper det var litt til hjelp! Var selv veldig i tvil om hvilken vogn jeg skulle velge, men føler definitivt jeg har valgt rett! Vi valgte også det klassiske understellet, og det er vi veldig fornøyde med. Spørr gjerne om det er noe mer dere ønsker svar på, så svarer jeg dere mer enn gjerne her 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg