JEG HATER TEKNOLOGI

Hei, og god dag alle ♥

Jeg tror ikke det er mulig å få en mer irriterende start på dagen! Min kjære Iphone vil igjen ikke samarbeide, og den er kun noen måneder gammel (så, skjerpings Apple!!!) Ikke får jeg tatt i mot samtaler, ikke får jeg mottatt meldinger, eller sett dem, forsåvidt, og om jeg så kommer meg inn på meldinger etter noen timers hodedunking i veggen av frustrasjon, da er tastaturet på magisk vis borte vekk. Så ja, da får jeg ikke svart noen i det hele tatt (om jeg er så heldig at jeg kommer meg inn, altså) Og nå som vi etter en ganske travel formiddag endelig er hjemme fra en bytur, så vil plutselig ikke pc samarbeide, ei heller nettet, så tja, jeg vil si jeg er passe frustrert og en smule drittlei av teknologiske duppeditter som aldri fungerer. Er det mulig!! Jaja. Jeg kan heldigvis le litt av det nå. For det må jo se litt komisk ut det her, at jeg i skrivende stund sitter klistret oppå nettverksdekoderen i gangen for å ha noen sjanse i havet til å blogge. 

Uansett – i dag har jeg og Fredrik vært på en liten bytur med Leo! Veldig godt å komme seg ut litt, det blir veldig kjedelig i lengden å kun sitte inne når Fredrik er på skolen, ettersom jeg ikke kan trille vognen alene enda på grunn av keisersnitt-arret. Vi har handlet litt mat til i kveld, og litt håndklær (Anbefaler alle gravide å hamstre håndklær: du trenger garantert 50 mer enn du tror når barnet først kommer) og litt klær. Vi merker for hver dag som går nå at klærne i 56 blir mindre og mindre, men heldigvis har vi allerede en god del klær i større størrelser også.

Nå må jeg rydde, spise, gi Leo mat, kos og oppmerksomhet, og annet husarbeid! Vi snakkes senere i kveld, håper alle har hatt en flott fredag hittil ♥

9 kommentarer
    1. Fast leser av din fine blogg.Du er så reflektert og har så mange fine verdier og egenskaper.Bare lurer,kan man ikke trille vogn på en stund etter keisersnitt?Er det slik for alle?Skal nemlig selv ta et keisersnitt i nær framtid,derfor jeg lurer. Med ønske om en deilig helg!

    2. Har et spm:) jeg har mest klær i str. 62. Så mangler litt i 50 og 56. Men 50 vokser de jo så fort ut av, så det jeg da lurer på er, hvor lenge brukte Leo str 50? Og hvor stor var han når han ble født. Jeg har ikke lyst å kjøpe inn så mye klær min lille kun kan bruke ett par uker.. Hihi, 5 år siden datteren min ble født, så da er det fint med råd. 🙂

    3. Syns det er rart at du har fått beskjed om og ikke trille vogn pga av keisersnitt arret.
      Det gikk fint for meg dagen vi kom hjem fra sykehuset😊 hørte aldri noe om det jeg vertfaill.

    4. Liker bloggen din veldig godt! Ha en fin fredagskveld 🙂
      Angående telefonen, så kan du prøve å holde inne av-knappen og hjem-knappen. Det restarter telefonen, men sletter ingenting. Min iphone funka mye bedre etter det 🙂

    5. Synes også det høres rart ut at du ikke kan trille ennå pga keisersnitt. Tok selv KS og jeg trilla tur etter 1 uke. Eneste jeg fikk hjelp opp den bratte bakken til huset.

    6. Kari: Hei Kari!

      Jeg fikk beskjed av jordmoren min å ikke trille de første ukene 🙂 Synes ikke selv det høres rart ut, da det kan være svært belastende for både såret og magemusklene å trille en tung vogn.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg