HVA I ALLE DAGER ER DET SOM SKJER?

Jeg er litt i sjokk i dag. For nå har jeg faktisk sittet ute i sofaen i en times tid, alene. Ja, uten Leo, som forøvrig ligger trygt på rommet og sover med Fredrik. Men det er liksom… Helt stille? Nesten for stille?

For første gang på flere år (mulig det bare føles ut som flere år, med tanke på at Leo snart er knappe 3 uker gammel) føler jeg meg opplagt. Det er rart bare å skrive det. Jeg er ikke så trøtt at jeg nærmest svimer av hver gang jeg reiser meg. Jeg er ikke ned-dusjet i gulp og melk eller gud vet hva for noe. Jeg har til og med faktisk rukket å spise frokost i dag (og det, folkens, det er sjeldne greier) fått på meg ordentlige klær, det vil si, uten å hive på meg det første og beste som ligger nærmest innenfor rekkevidde, OG jeg har rukket å sminke meg. 

Og dusje! Ikke trengte jeg å løpe ut av dusjen med såperester over hele kroppen og klissvått hår heller. 

Jeg føler meg jo faktisk.. Bra?? Nei, dette skal rett og slett nytes. Hvem vet hvor lenge det blir til neste gang? Vi snakkes senere ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg