ORD STREKKER IKKE TIL

God kveld!!

Åh, så deilig med lørdager! haha, bare tuller. Merker ikke forskjell på om det er onsdag eller søndag her lenger, dagene går bare i ett og det er egentlig ikke noe spesielt med helg lenger. Det hørtes skikkelig nitrist ut, men det er det ikke. Føler hver dag er som helg, og nyter hver dag med Leo og bare det å se han vokse. Føler virkelig han blir større for hver dag som går nå, og gleder meg så ufattelig mye til han kan være litt mer med på alt som skjer rundt ham.

Når jeg leser saker i media om syke barn og foreldre som mister barna sine tenker jeg bare på hvor heldig jeg føler meg. Kommer aldri til å ta for gitt at Leo er frisk. Eller ta han for gitt overhode. Tror det er viktig å tenke på slikt av og til, for da blir “problemene” våre med nattevåk og skriking plutselig så ufattelig små. 

Er det bare meg, eller ser jeg fortsatt litt gravid ut?

Nå har uansett Leo funnet en ny favoritt-ting, nemlig lugging. Jeg overdriver ikke når jeg sier at han har revet av meg halve håret de siste dagene! Gjør forsåvidt ingenting, da håret mitt er så ødelagt og slitt og hele pakke at det rett og slett behøver å klippes (eller lugges av, det går for det samme) Men drar jeg til frisøren? Ikke pokker. 

Vi skal nå bort til noen venner av Fredrik, så de får truffet Leo for første gang! Senere tenker jeg det blir avslapning og film på tv. Og rydding av rom! Ønsker alle en flott kveld ♥

6 kommentarer
    1. Det er helt normalt å ha litt mage igjen etter en fødsel. Det går seg til etterhvert. Syns du ser kjempe bra ut jeg 🙂 Men så koselig at dere skal besøke noen venner av Fredrik! 🙂 Spennende siden de ikke har sett Leo før ^^

    2. jeg har aldri vært spesielt “fan” av noen blogger før du begynte p blogge. Du er utrolig flink til å skrive for deg og du virker kjempe søt. Jeg er selv 19 år og 9 uker på vei. Jeg går ut og inn av bloggen din sikkert 20 ganger om dagen for å se om du har postet et nytt innlegg, og når du har det blir jeg superglad! Jeg liker å lese om dine erfaringer som ung mor og hva du handler inn osv. Du er superflink!! Stå på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg