FAMILIE ER IKKE VIKTIG

… Det er alt ♥

Hei dere!

Håper dere har hatt en fin start på uken! Vi startet den med avslapning og familiekos i går, og har egentlig ingen planer for i dag heller. Kan hende vi drar ut en tur på butikken litt senere, ellers må jeg rydde litt og lage sen middag.

Dagene går veldig mye lettere nå, til tross for at jeg er alene. Jeg vet ikke helt hvorfor det går lettere, mulig jeg bare begynner å bli mer vant til det, og har kommet mer inn i rollen, og det er jo bare utelukkende positivt. I starten føler jeg det var mye mer slitsomt, og det tror jeg er mye på grunn av smertene som da kom i tillegg til det andre, men nå koser vi oss med God Morgen Norge på tv-skjermen, fint vær som lyser opp leiligheten (ja, sett bort i fra i dag, da det faktisk snødde) og alenetid sammen. Det er veldig godt å føle at ting plutselig ble så mye lettere, og at smertene nå er så og si borte. Jeg nyter i hvert fall timene Leo og jeg har alene på dagtid nå, og vi koser oss masse!

Leo har også vært ekstremt snill og rolig med meg i dag, tror faktisk ikke han har skreket annet enn 1 gang såvidt når han var litt sulten. Han begynner også å holde øyekontakt med oss lenger, og det er så utrolig koselig å se! Som jeg allerede har nevnt her inne så føler jeg at han vokser for hver dag som går, og det fikk jeg bekreftet i dag tidlig når jeg skulle kle på ham og innså at flere av bodyene hans ikke passer lenger! Det er til og med bodyer vi ikke har rukket å bruke enda, så det var ganske overraskende. Da fikk jeg hvert fall bekreftet at de definitivt vokser fort. Alt for fort!

Nå trenger Leo og Fredrik meg her, så vi snakkes senere ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg