AVREISE

God dag til dere ♥

Da har jeg akkurat blitt ferdig med å pakke, og skal veldig snart lage meg litt mat og slappe av før mamma kommer for å hente oss. I går skrevet jeg tidenes to-do liste, og jeg har jammen meg klart å bli ferdig med.. Tja, hvert fall 2 punkter. Sier meg storfornøyd!

Leo klar til avreise i det fine antrekket sitt!

Jeg har gledet meg utrolig lenge til denne turen! Jeg har ikke vært i Gjøvik siden uke 26 i svangerskapet, det vil si rundt juletider. Samme med Fredrik! Gleder meg så utrolig masse, og skal selvsagt få tid til å oppdatere dere masse også.

Jeg merker at det er tungt at familien min ikke bor i samme by, eller i hvert fall nærmere enn de gjør akkurat nå. Ikke fordi jeg ville lagt ansvaret mitt over på dem (som mange hevder at alle unge foreldre gjør) men fordi det hadde vært så godt å ha dem i nærheten. Jeg ser de jo relativt ofte nå også, hver andre eller tredje uke, men jeg må innrømme at det hadde vært mye bedre om vi bodde i samme by. Jeg trives veldig godt i Larvik, men noen ganger frister det å bare flytte. Ville aldri flyttet tilbake til Gjøvik, men kanskje et sted midt i mellom? Det kan jeg forøvrig bare glemme, da Fredrik aldri i verden hadde blitt med på det. Vi får se med tiden! Mulig han blir lettere å overtale med årene?

I og med at det er såpass lenge siden jeg var i Gjøvik, har jeg selvsagt lagt noen planer. På lørdagen får jeg besøk av noen venninner som jeg ikke har sett på år og dag, og det skal bli SÅ hyggelig! Gleder meg sånn til de får treffe Leo også. På søndagen skal jeg også treffe ei venninne, og mest sannsynlig få litt familiebesøk av de som ikke har truffet Leo enda. Jeg vil uansett prøve å ta ting litt med ro, for det er viktig at jeg ikke stresser for mye heller. Men det skal nok gå greit, og det skal bli godt å komme “hjem” igjen ♥

15 kommentarer
    1. Du hadde blitt så utrolig pen hvis du hadde klippet bort ombreen 🙂
      Håret ditt vil bli mye friskere, og du ville sett eldre ut! 🙂

    2. Håper du koser deg masse i Gjøvik skjønningen! <3 Jeg var der sist helg, utrolig kjedelig at vi ikke var der på likt!
      Kos deg masse sammen med venner og familie <3 Skjønner godt at du skulle ønske du bodde nærmere. Det er i hvert fall noe jeg kjenner veldig på, mye av min nære familie og venner bor i nærheten av oss og det føles veldig trygt, spesielt nå når jeg skal få en baby. Å vite at di jeg er glad i er rett rundt hjørnet!

    3. Er fra Gjøvik selv men bor der ikke nå grunnen er universitetet, men føler alltid godt å besøke mamma i helga en gang i måneden iblant. Er veldig godt på Gjøvik nå, fint vær og varmt ute å 🙂

    4. Jeg skrev komentaren om hvorfor du aldri legger ut bilder av ansiktet til Leo,jeg skjønner svaret ditt det er bare at jeg ikke har lest bloggen din så lenge eller så har jeg bare ikke sett det blogg innlegget.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg