DET FØRSTE MØTE

Hei alle sammen ♥

I dag har vi hatt det rimelig travelt! Fredrik er fortsatt ganske syk, derfor sto jeg opp med Leo i 9-tiden i dag tidlig for å avlaste ham litt. Tror virkelig han trengte det, spesielt etter den lange natten vi har hatt her. Leo nektet å sove i reisesengen etter han hadde fått mat i 5-tiden i natt, og den lille sengen på gjesterommet her hos foreldrene mine hadde ikke plass til ham i mellom oss, derfor sov han på Fredrik, og Fredrik fikk ikke sove så mye når han gjorde det, naturligvis.

Etter det dro Leo, moren min og jeg på kafeen til mamma, hvor vi koste oss med kake og litt drikke, og den ene fadderen til Leo fikk møte ham for første gang. Det var superkoselig, og fikk meg til å tenke på at vi må starte dåps planleggingen! Uansett, litt senere dro vi på kjøpesenter en tur hvor jeg egentlig skulle kjøpe meg litt klær, men Leo var så urolig at vi etter hvert bare måtte dra hjem. Så da tilbrakte han litt tid med Fredrik mens mamma og jeg fikk handlet det siste.

Nå har venninnene mine dratt for en liten stund siden, de var her for å treffe meg og ikke minst Leo, og det var kjempekoselig. Det var så utrolig godt å se dem igjen, men samtidig veldig uvant å ha Leo med. Å se Leo og venninnene mine sammen tror jeg fikk det til å gå litt mer opp for meg.

Mia, Mari og Leo ♥

Utrolig koselig første møte! Det føles så utrolig rart at det bare er et år siden jeg gikk på skolen med dem alle sammen, og hadde samtaler om alt annet enn barn, bleier og gulp. Føles faktisk ikke helt ekte at det kun er et år siden!

Nå senere i kveld skal vi kose oss med god middag, og muligens litt film. Ønsker alle en flott lørdag videre, og lover dere bedre oppdatering i morgen ♥

5 kommentarer
    1. Hei, ser du ofte legger ut bilder av Leo uten bukse eller sokker, er du ikkje redd at han skal fryse? Selv brukte eg ull hver dag til lille ble 5mnd (sommer) og begynte igjen ved 6-7mnd alder! Og hver dag siden da!

    2. Anonym: Hei! Jeg vet ikke hvordan du mener spørsmålet ditt, men jeg synes ikke du skal bekymre deg for dette. Vi kler ham jo selvfølgelig etter temperaturen, og ville aldri “latt” ham fryse.

      Kan godt være at ditt barn trengte ull hver dag, men når det er godt og varmt inne ser jeg ikke hvorfor jeg skal kle ham i ull.

      Jessica

    3. Så utrolige koselige bilder 🙂 ser ut som om dere koser dere, og nyt tiden med lillemann, det går FORT!
      Jeg vil bare tipse deg om noe. Sønnen min 6mnd nektet å sove i reisesengen sin, sikkert fordi det var ny plass, masse folk osv. Derfor fikk han sove i vogna den helga vi var borte. Du tenker kanskje at det er litt lettvint, men overtrøtt baby og alt for lite søvn på foreldrene tærer på. Så hvis det blir problematisk neste gang, så anbefaler jeg det. Og nei, det ble ikke noe vanskelig å legge han i senga si når vi kom hjem 🙂
      Klem til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg