JEG ER LEI ALLEREDE

Hei dere!!

Guud som varmen tar knekken på meg. Syk + ekstremt sommervær og varme er ingen god match! Jeg elsker egentlig varme, men herremin så slitsomt det kan være! Håper jeg blir bedre innen de neste dagene så jeg kan nyte det fine været jeg også. Blir smålig sjalu på de som orker å ligge ute å sole seg, for å si det sånn!

I dag startet jeg dagen med jordbær og litt annet, og var hjemme alene til klokken 12, da kom søsteren min hjem her og kunne hjelpe meg litt med Leo, som forresten er en hel måned i dag! Tiden går så fort at jeg klarer ikke helt henge med selv merker jeg. Men jeg merker godt at han er blitt større, han er mer “med” på alt som skjer og det er så fint å se hvordan han utvikler seg. Gleder meg sånn til han blir enda større!

Ellers har jeg bare prøvd så godt jeg kan å slappe av, til tross for den ekstreme varmen. Ville så gjerne gå en liten trilletur i det fine været, men vet ikke helt om jeg bør når jeg enda er såpass dårlig. Men det kommer jo alltids nye muligheter!

Nå venter jeg besøk og Leo sover godt i sofaen ved siden av meg, så vi snakkes senere dere ♥

12 kommentarer

Siste innlegg