JEG ER SÅ HELDIG

God kveld alle sammen ♥

Nå har venninnen min nesten akkurat dratt og Leo har sovnet igjen i vognen sin i stuen. Det var som forventet kjempekoselig, og jeg gleder meg allerede til neste gang. Jeg merker godt hvor herlig det er å se venninnene mine igjen nå som det er så lenge siden jeg har sett dem, og jeg føler meg kjempeheldig som har så gode venner og mennesker rundt meg. Jeg tviler sterkt på at jeg hadde klart dette hadde det ikke vært for familie og venner. Ikke fordi vi er totalt avhengig av hjelp av noe slag (selv om det definitivt ikke er noen skam å ta i mot hjelp!) men fordi støtten oppe i alt dette har betydd så enormt mye.

Jeg har snakket med mennesker som har hatt venner og familie som har snudd ryggen til dem når de har blitt gravide eller mamma i ung alder, og da blir jeg helt forbauset, sjokkert, men kanskje aller mest redd. Redd for at det faktisk finnes mennesker der ute som snur seg vekk når noen i familien eller vennekretsen trenger dem som mest. Jeg er ekstremt heldig og utrolig ydmyk. Virkelig!

Og for ikke å snakke om hvor heldig Leo er som har fått så mange fine gaver i det siste! Åh, så masse fint. 

Husk forresten at dere kan følge meg på instagram hvor jeg heter jessicaener & mammasom16!

Resten av kvelden skal jeg bruke på å prøve å overtale noen her hjemme til å kjøre meg på mcdonalds for å kjøpe is av noe slag. Har et helt sinnssykt sukkerbehov og har holdt meg lenge nå! Ønsker alle en fin kveld videre ♥

13 kommentarer

Siste innlegg