EN STOR DAG

Hei, og god dag fra kaoshjemmet!

Her har vi hatt den travle dagen i dag! Vi sto opp i 12 tiden i god tro om at vi hadde rikelig med tid, og det hadde vi jo egentlig. Men så klarte vi selvsagt å surre litt før vi kom oss avgårde, slik at vi var på vei bort på kjøpesenteret i 2 tiden, og blir hentet her hjemme igjen klokken halv 5. I mellomtiden måtte vi rekke innom kjøpsenteret for å finne konfirmasjonsgave, antrekk til meg, litt mat som vi kunne spise oppe i kaoset, og en bursdagsgave til en av kompisene til Fredrik. For å si det sånn, det gikk unna!

Nå har jeg akkurat kastet på meg antrekket og sminken, og vi skal straks avgårde på broren til Fredrik sin konfirmasjon! En stor dag for familien til Fredrik, så jeg gleder meg masse og det blir nok kjempekoselig.

Se så fin Leo ble i antrekket sitt! Åh ♥

Nå må jeg løpe! Ønsker alle en fin lørdag videre! For ytterligere oppdateringer kan dere forresten følge på jessicaener på instagram! 

5 kommentarer

Siste innlegg