FORVENTNINGER VS VIRKELIGHET

Hvordan du tror det blir å sove ved siden av babyen din

Hvordan det faktisk blir 

Noen som kjenner seg igjen? Haha… Håper det! Fant et slikt bilde på Facebook, og måtte bare dele egne bilder med dere.

Vi kom hjem for en stund siden, og har siden da egentlig bare slappet av (ikke likt oss overhode, sant?) Leo holder på å tre inn i drømmeland igjen på brystet til Fredrik etter en innholdsrik, flott og travel dag. Jeg skal snart gå igjennom mailen min (som jeg helt hadde glemt at jeg hadde..) og jeg vet ikke helt hva Fredrik og jeg skal bruke resten av kvelden på om Leo sovner nå om ikke så lenge, men mest sannsynlig bare en film eller litt serier. Og avslapning!! Til de grader også.

Vet ikke helt hva vi skal vi imorgen heller, men tror vi bare skal nyte den siste dagen før hverdagen er tilbake igjen. Jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen – tiden løper så fryktelig fra oss om dagen! Håper jeg føler at jeg får litt mer ut av søndagen i morgen enn det jeg pleier å gjøre, når timene flyr avgårde er det vanskelig å få gjort så mye.

Ha en kjempefin lørdagskveld ♥

 

3 kommentarer
    1. Det er bare bra å ikke ha noe å man absolutt MÅ gjøre iblant, alt husarbeid og slikt kan vente til mandagen igjen… Sånn at man bare kan være sammen og ikke gjøre noe spesielt… Det er ofte slik det blir når man er småbarnsforeldre. En film og sitte i en armkrok er mer enn nok i denne perioden… Nyt det så godt du kan 🙂

    2. Hei 🙂
      har et par spm, ammer du Leo eller pumper du og gir på flaske? eller gir du mme? 🙂
      vis du gir mme eller pumper, syns du det er bedre enn og amme?:) ammer selv, men merker at det hadde vært deilig og ha litt mer frihet, men er redd det er mye mer styr og drive og pumpe og gi på flaske, spesielt på natta?
      hadde blitt veldig glad om du svarte på spm mine 🙂
      Håper dere har en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg