LILLE BADENYMFEN

God kveld alle sammen ♥

Nå har Leo og jeg akkurat gjort favoritt-tingen hans, nemlig å bade. Leo eeelsker å bade! Han ligger rolig å kikker meg med kulerunde øyne samtidig som han smiler og tydelig koser seg i vannet.

Se så mye krøller han får etter han har badet!

Leste et eller annet sted på nettet at det ofte var enklere å bade den nyfødte i vasken (om den egnet seg for det, da) den første tiden, så det har vi gjort hittil! En av de første gangene vi badet ham her hjemme fant vi brått ut at det var hull i badebaljen vår også, så da har vi bare fortsatt med det.

Leo har vært så rolig og snill i dag! Mandagen ble ikke så verst allikevel, men det har den for så vidt aldri vært etter Leo ble født. Ellers var jeg en rask tur i byen tidligere i dag for å handle inn litt og kjøpe en liten lampe til Leo sitt rom. Det ble superfint, men jeg må nok kjøpe en litt mer ordentlig etter hvert.

Nå senere i kveld skal Fredrik og jeg slappe av sammen mens Leo sover. Jeg synes Fredrik og jeg er flinke til å huske på hverandre nå etter vi fikk barn (fortsatt like sykt å skrive det ned, ja) Og det er jo faktisk så utrolig viktig. Jeg merket spesielt dagene rett etter fødsel at det var lett å bli så oppslukt av Leo at jeg nesten ikke tenkte på annet. Heldigvis er babyen vår såpass rolig (og takk gud for det) at vi har tid til å nyte kveldene sammen akkurat som før!

Håper dere også har hatt en fin mandag! Ha en flott kveld videre ♥

4 kommentarer
    1. For en nydelig, liten gutt! Blir så glad av å lese bloggen din! Venter selv barn, og da er det så gøy å lese om andre unge mødre. Du virker som en utrolig dyktig mamma. For en inspirerende blogg!
      Ha en fin kveld videre! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg