KVALITETSTID

Hei dere, og riktig god kveld!

Nå har Leo, Fredrik og jeg nesten akkurat kommet inn døren etter en koselig tur på Peppes. Det var så ufattelig deilig å komme seg ut litt! Fredrik og jeg fikk litt kvalitetstid, og Leo sov hele turen.

Ellers har Leo og jeg hatt en superkoselig dag sammen! Han har sovet store deler av dagen i dag, og det trengte han nok etter natten. Jeg har rukket å bli tisset litt på, gulpet litt på, og det vanlige. Lille har smilt masse i dag også, smelter helt hver gang han gjør det! Fine gutten ♥

Ellers mottok jeg pakken min fra Nelly i dag! Fikk løpt en tur bort på Coop og hentet den før Fredrik måtte haste avgårde på foreldremøte tidligere i dag. Ble så positivt overrasket over alt, og gleder meg til å bruke det frem mot sommeren! Glemte for så vidt helt å bestille sko til 17 mai, så det må jeg huske på i løpet av de nærmeste dagene så jeg er helt sikker på at de kommer frem.

På torsdag kommer forresten mamma for å være her i helgen, og det blir kjempe koselig! Gleder meg masse, og tenker det vil bli litt dåpsplanlegging og diverse når hun er her også. Jeg merker godt at vi skulle hatt litt ekstra plass i leiligheten, og da spesielt når vi får besøk av min familie som bor så langt unna! De kan jo ikke akkurat komme hit på en dagstur heller. Derfor har jeg nevnt for Fredrik at vi kanskje skal tenke på å flytte til noe større etter hvert. Men, vi får se! Vil ikke flytte masse rundt med Leo når han begynner å bli litt større heller, og liker leiligheten vår veldig godt! Hadde det bare vært litt større, og ett ekstra soverom…

VI snakkes senere! Håper dere koser dere i kveld ♥

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg