ET MIRAKEL HAR SKJEDD

Nei, det er faktisk ikke tull. Han sover hele natten! Nå håper (tror?) jeg at jeg ikke slipper jubelen løs for tidlig, for han har nemlig gjort det en stund. Åh, livet ♥ Han har jo så utrolig fin vektøkning også, så det er jo ingen problem.

Det er så utrolig deilig å få litt avlastning! Mamma tok Leo etter han hadde fått mat i dag tidlig slik at Fredrik og jeg kunne sove litt lenger, og det trengte vi nok. I og med at vi er helt på egenhånd alle dager ellers setter jeg ekstra pris på de gangene vi får litt avlastning. Ja, altså, vi har jo et stort nettverk rundt oss med mange som vil hjelpe, og som jeg vet kunne avlastet oss ofte, men man vil jo klare og gjøre det meste selv, hvis dere skjønner? Vi klarer jo oss så bra også!  

Hadde så vondt av Leo i går! Jeg koste meg nemlig med most avokado og erter (lystene fra graviditeten har visst ikke gitt seg allikevel..) på fiberknekkebrød i overigår, helt uviten om at erter kunne gjøre at han fikk vondt i magen sin. Stakkars lille gutten min! NÅ har jeg lest meg opp på alt man ikke skal spise om man ammer, og.. Ja, lesson learned, for å si det sånn.

I dag har vi i hvert fall vært på kjøpesenter hvor mamma kjøpte antrekk til Leo til 17 mai, og det ble såå fint! Gleder meg til å vise dere på den store dagen. Vi spiste også litt brunch, og jeg fikk kjøpt litt mer klær til ham. Fredrik er (og har vært) på noe fotballgreier hos en kompis i dag, så senere i kveld kommer lillesøsteren min og pappa for å være her til imorgen, det blir nok veldig hyggelig!

Jeg skulle jo farge den forbaskede etterveksten nederst i håret mitt i går jeg da, men når jeg våknet opp i dag tidlig var håret mitt så og si sort, – og det var jo ikke helt planen. Satt og lo litt av hvor ekstremt blek jeg så ut i speilet vårt når jeg våknet. Som dere ser har jeg ikke på meg noe mascara i dag, fordi jeg endelig skal få satt på meg vippe extensions nå om 20 minutter. Og nei, det er ikke sponset!

Nå må jeg komme meg avgårde, lillemann venter ute i bilen med mamma også! Håper dere koser dere i dag ♥ Ja, og forresten! En leser påpekte at jeg kanskje skulle skifte header ettersom jeg ikke er gravid lenger, og det hadde jeg helt glemt! Har jeg noen snille blogglesere som er dyktige til å lage header? Send meg en mail på [email protected] ♥

Følg meg på Facebook for oppdateringer når nye innlegg er ute!

7 kommentarer
    1. For en koselig blogg du har! Med masse fine bilder.
      Følger deg veldig gjerne videre men vet ikke hvordan en Gjør det. Kunne du lagt meg til så jeg får opp innleggene dine?
      Klem monica

    2. Dere er begge bare helt nydelige.
      Har du fikset håret ditt? var utrolig fint før, men enda finere nå. Man blir så glad når man leser bloggen din. For du er helt ærlig når det kommer til det å være mamma. Du pynter ikke på sannheten og du poster ikke for mange bilder av Leo. Mange mamma bloggere poster for mye bilder, eks Mammatilmichelle, man kan bli litt lei.
      Så stå på videre, elsker bloggen din og kommer alltid til å gjøre det.

    3. For en fantastisk fin header du har fått deg her på bloggen nå <3 Du virker som en utrolig flink mamma for lille Leo. Liker å følge deg på bloggen din, har gjort det siden du begynte å blogge fast 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg