IKKE SÅ ILLE SOM JEG TRODDE

Hei dere ♥

I dag har virkelig dagen gått i ett! Dagen vår startet klokken halv ti med litt hysteri med at jeg hadde forsovet meg, men det gikk allikevel bra. Litt stressende, men kom vi kom oss avgårde, og rundt halv elleve var vi på helsestasjon klare til 6 ukers kontroll med lille (store) Leo. Han tok vaksine (den i munnen) og han var såå flink og rolig, det gikk så innmari mye bedre enn det jeg så for meg at det skulle gå. Kan allikevel ikke si jeg gleder meg så masse til når han skal ta “ordentlig” vaksine i låret sitt, men det er jo til det beste for han at disse vaksinene blir tatt. Etter han hadde tatt den ble han litt urolig, og jeg tror kanskje han har fått litt vondt i magen nå som et resultat av vaksinen, men ingen feber eller lignende foreløpig. Noe som selvsagt er veldig godt for meg også!

Etter kontrollen trillet vi hjem, Leo fikk mat og vi hastet videre til byen hvor vi skulle treffe ei venninne som har ei datter som kun er noen få dager eldre enn Leo. Det var kjempekoselig, og vi gikk litt rundt i byen for å shoppe litt, og tok senere en kaffe på et senter i byen.

Leo sov nesten hele byturen, men er lys våken nå som han sitter hos pappaen sin i sofaen hvor han koser seg. Det har vært skikkelig nedtur med været her i Larvik i dag, men alt i alt en utrolig fin dag! Håper dere hadde en fin start på uken, selv om jeg husker mandager som rimelig kjipe fra når jeg gikk på skole! Vi snakkes senere i dag ♥

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg