JEG HAR FUNNET EN NY

Sorry Fredrik, men vi kan faktisk ikke fortsette forholdet. Eller vi kan, men det blir nok litt vanskelig.

Jeg håper du ikke tar dette for tungt. Det er vanskelig for meg å si, og kanskje enda vanskeligere for deg å høre, men jeg føler at jeg må være ærlig med deg. Jeg føler at jeg skylder deg det. Men fortvil ikke! Jeg er sikker på at det finnes en ute for deg også, det er bare ikke meg.

For du trodde kanskje at alt var bra mellom oss, men du ser, jeg har funnet en ny. En ny gutt! Og beklager å måtte si det, men jeg tror kanskje dette er gutten i mitt liv.


30 kommentarer
    1. ååå, så koslige bilder… Ser at han smiler bredt på bilde nr 2… Skjønner godt at Fredrik blir byttet ut med den sjarmøren der… 🙂 Hehe

    2. Morsomt hvor seriøst noen tar det å tror du faktisk har funnet en ny når du mener Leo…
      Men nydelige bilder! Nydelige begge 2 🙂

    3. Herre Gud “Janetty”… Hadde du lest bloggen og brukt hode så hadde du skjønt det var barnet hennes som er gutten i hennes liv!!!
      Nydelige bilder 🙂 <3

    4. Monica tippa due eldre enn Janetty. Men du treng Serr ikke å komenter bruk hode!!! Dae du som treng bruk som bruka tia di på kometer ka andre skriv. Fy faen barselig!!!!!!!!!!

    5. Anonym: Hvorfor referer du til Jeanetty som noen andre enn deg selv? Det er jo deg? Du og “Jeanetty” har identisk ip-adresse 🙂

      Forresten, Fredrik og jeg er sammen. Skrev dette innlegget litt for moroskyld, dumt du ikke så humoren i det. Mener selvsagt at Leo, sønnen vår, er mannen i livet mitt i dette innlegget 🙂

    6. Kjempe søte bilder, jeg elsker bloggen din og leser den HVER eneste dag!! Håper på svar, da hadde jeg blitt såååå glad<3<3!!!!!!

    7. Åh han er så nydelig!! Må bare si at bloggen din er så utrolig bra, du skriver så sykt bra og morsomt, innleggene dine er mye bedre enn mange andre sine. Du virker som en super mamma. Virker som du og Fredrik tar veldig godt vare på Leo. Dere er super søte! 🙂

    8. Herregud å stek jente du er! Jeg har lest mye mammablogger, men din er helt noe annet. Vi ser hvordan det egt er å ha barn og ikke bare det posetivt, men også at det er slitsomt. Det er så spennende å lese om mamma livet. Du kommer til å klare deg så bra årene fremover med den motivasjonen og viljestyrken din. Og kroppen din ser kjempe bra ut etter bare 6 uker😊

    9. haha, kjempebra! du er nok veldig glad i dem begge tenker jeg😉
      jeg bruker forresten vanligvis ikke kommentere blogger, men jeg føler at du ser oss lesere og da blir det med en gang mye lettere å kommentere❤️

    10. Kristina A: Haha, selvsagt! Fine guttene mine 🙂

      Så koselig å høre at du føler at jeg ser dere! For det gjør jeg absolutt, og jeg setter stor pris på dere alle sammen ??

    11. Du & Fredrik er en perfekt match!💙 Bloggen din er super duper bra!!! Jeg følger med på bloggen din hver eneste dag👫
      Kos deg med Leo og Fredrik! Du har en nydelig familie👪

    12. leser alt du legger ut, hev deg over alle idiotiske kommentarer som skjuler seg bak anonyme🌺 du skriver såå bra, er en fantastisk mamma, og har verdens nydeligste gutt🌸

    13. Hahahha ser du har tatt til deg det å smile på bilder 😀 Så flotte både du og lille gutten din er!

    14. Haha! Så søtt! Ble litt bekymret og overasket i begynnelsen, men så skjønte jeg hvem den nye gutten var! <3

    15. Haha. Dør når jeg leste at hun anonym var jetty greia. Haha. Men men, skjønner hun dreit på leggen og fant ut at ingen støtta hun, så da måtte hun ta saken i egne hender. Stå på ♡ vet innlegget er gammelt. Men like herlig aom sist jeg leste det♡

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg