EN STOR FORSKJELL

I dag rundt 4 tiden var vi hjemme i leiligheten, og det luktet fortsatt brent plastikk over alt her. Eller, jeg synes i hvert fall det, tror ikke Fredrik synes det var like ille som meg. Jeg unner virkelig ikke min verste fiende å oppleve det samme med sitt barn. Jeg prøver å komme meg litt videre, men tenker fortsatt en del på det, og det er jeg forberedt på at jeg kommer til å gjøre en stund fremover også. I ettertid har jeg tenkt litt på hvilken stor forskjell det hadde vært mellom å ha brannvarsler (hvilket vi hadde og hvilket var grunnen til at jeg våknet) og det å ikke ha brannvarsler. Hvordan ville det gått om vi ikke hadde hatt det? Det orker jeg ikke vie en tanke en gang. Tenk at en liten plastflaske kan gjøre så mye skade? Jeg vil i hvert fall forsøke å fokusere på det positive ved det hele, og bruke tiden på å være takknemlig for at alt gikk bra. Heldigvis!

Nå har vi kost oss her en liten stund, jeg kom for ikke så lenge siden hjem fra butikken med Leo og skal straks gi ham litt mat. Jeg badet ham før vi dro på butikken, noe jeg sikkert har nevnt tidligere at han elsker! Er så godt å se han smile, noe det til tross for gårsdagens hendelse ikke har vært mangel på. Han smilte til og med masse i går når vi var på sykehuset. Fine lille vennen vår!

 

Vi har det i hvert fall veldig bra nå, og Leo er fornøyd og glad. Se så fint det han hadde på seg i stad er! Nå har vi fått besøk av noen venner av Fredrik og skal kose oss med pizza som jeg skal lage (halvveis) og en fotballkamp som i følge Fredrik er dødsviktig å få med seg. Blir nok koselig!

Håper dere har en kjempe fin kveld ♥ Det kommer muligens en videoblogg i morgen, må bare manne meg opp litt. Har aldri vært noe flink til slikt!

12 kommentarer
    1. Åå, beundrer deg så masse !! Du har verdens nydligste lille familie og du må være en utrolig bra mor for Leo ! <3

    2. Du er så utrolig flink mamma! Elsker bloggen din, og alle de fine bildene du legger ut. Stå på og fortsett å skriv, du er flink!❤️

    3. Herlighet så nydelig han er! Godt det gikk bra med dere begge to, etter en skummel opplevelse 🙂

    4. Haha, er dere ekstremt glad i pizza? Syns dere koser dere med det ganske ofte 😀 ikke at man skal klage på det da, bare noe jeg har lagt merke til ^^ ha en god natt!

    5. Åhh, han er sååååå skjønne, lille Leoen. 🙂
      Kosligt å se far og sønn bilder også. 🙂 Kjekt at Fredrik vil være med på noen bilder på bloggen. 🙂
      Dere er en fin liten familie 🙂

    6. forstår veldig godt at den slik hendelse virkelig får støkken i deg! prøve og tenke på det positive som du sier at alt faktisk gikk fint!:-)
      Utrolig nydelig sønn du/dere har:-)

    7. Du ser tykk ut på headeren. Også kunne du kanskje valgt en lengre genser? Ser ut som at buksen er litt for trang så magen tyter utover under linningen på buksa :S Jeg er 18 år og mamma selv, og jeg er tynnere enn deg etter fødselen

    8. Emilie Auli: Er ulovlig å utgi seg for å være noen andre vet du? 🙂 Tviler sterkt på at du er Emilie, i og med at feige mennesker som deg aldri i verden tørr å signere med navn! Håper i så fall at Emilie anmelder det. Buksen er definitivt for trang, og den 5000 kilos magen min henger ned på bakken ved siden av meg. Ser du det ikke? God klem fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg