EN GANG MÅ VÆRE DEN FØRSTE

Hei alle!

Fikk endelig laget videoblogg til dere, kameraet jeg bruker har ikke film-funksjon, så det ble med mobilen. 

video:heaheha

 Er så typisk meg å kalle bilder og videoer “HEAHEHA” det er grunnen til hvorfor den heter det. Leo skulle egentlig være våken i videoen, men sovnet før jeg startet å filme. Ser jo at det ble rimelig amatør-isj, men håper det er godkjent! ♥

OPPDATERING: Tror disse blogg.no videoene kun fungerer på pc, det er i hvert fall min erfaring!

14 kommentarer
    1. kjempe fin video! håper du kan fortsette med det framover:) man får liksom et helt annet “inntrykk” av personen når det er videoblogg syns jeg:)

    2. Håper virkelig du forsetter med flere videoblogger! Fekk et masse bedre inntrykk av deg nå, når jeg fekk sett litt mer deg som “person”, om du skjønner:)

    3. elsker blogg din og vidoen <3 i dag føste sitt blogg gått igjom den elsker og helig jente og søde unge og <3
      hedde gla eller stor pris komm inn komm blogg og ?
      du ha fin torsdag videre <3

    4. Hadde vært gøy om du fikk et litt bedre kamera å filme med, så videoen hadde blitt litt bedre, for fikk også et mye bedre intrykk av deg nå, bare på den lille snutten.(Har alltid hatt ett godt intrykk av deg, men alt ble mye bedre nå!)
      Hadde vært kjekt med videoblogg litt oftere, kanskje fått et litt bedre innblikk i hverdagen deres! Digger deg, du virker som en fantastisk mor for fineste Leo!:-)

    5. Synes den var bra for å være din første jeg. Av en eller annen grunn hadde jeg sett for meg at stemmen din var helt annerledes! Vet ikke hvorfor. Du virker hvertfall veldig søt. Håper dette er noe du vil fortsette med!

    6. Hvis du laster opp videoen på YouTube for så å dele den som en slags link så kan de med mobil også se videoen 🙂 Du kopierer en link som ligger på YouTube-videoen og legger den inn i blogginlegget.

    7. fortsett med videjo blogg likte det veldig du er en perfekt og søt blogger stå på søte deg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg