FOR FØRSTE GANG PÅ LENGE..

Føler jeg meg faktisk opplagt! Noe så deilig. Våknet også opp til en som var veeeldig klar for fredag!

Neida, våknet første gangen ti på 6, da var Leo klar for mat igjen etter en god natts søvn. Etter det sovnet han relativt raskt igjen, og vi sov til rundt 11. Fredrik badet og stelte ham før vi etter hvert kom oss avgårde en tur til byen for å handle litt, og Leo sov som vanlig hele turen da også. Handlet også en liten gave til ei venninne som kommer nå om ikke så lenge på besøk! Hun skal få ei lita jente i slutten av August, så da fikk jeg endelig utløp for litt babyjente-shopping også. Herregud så mye fint det er til jenter! Åh.

Ellers har jeg ryddet rommet til Leo i dag, og det var på tide! Har kjøpt så mye klær til han i det siste også, så måtte sortere litt det som ikke passer lenger og det som faktisk passer. Han vokser så fort!

Nå skal jeg nyte fredagskvelden, og det håper jeg dere også skal! Neste uke blir det litt travelt med både oslotur, 17 mai, forhåpentligvis møte i kirken vi skal ha dåpen i, dåpsplanlegging pluss mer. Gleder meg litt og da, godt å ha noe å finne på annet enn å handle. Vi snakkes ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg