JEG BARE MÅ

God kveld alle!

Mine observante lesere ser sikkert at jeg ikke er fullt så brun i dag, jeg har nemlig selvbrunings-fri-dag, viktig å gi huden en liten pause av og til! Fredrik tok dette bildet av Leo og meg i stad, ble så fornøyd med det. Begge i nesten like morgenkåper og hele pakka! Koser oss sammen ♥ Jeg bare måtte kjøpe denne egentlig alt for store morgenkåpen til Leo ettersom jeg hadde en lignende selv! Dere ser sikkert at den var alt for stor, og det er så utrolig rart å tenke på at den skal passe en dag, og til og med være for liten en dag også! Var den ikke skjønn da? Gleder meg til han løper rundt i leiligheten i den selv. 

Noen dager vil jeg at han skal være liten baby for alltid, men andre dager er det nesten så jeg kjøper med klær som passer ham om noen år i butikkene. Må virkelig lære meg å ikke kjøpe ting som vi ikke egentlig behøver. Kan jo ikke ende opp med et fullt klesskap som passer først om 3 år heller. Det er så typisk meg å kjøpe alt for mye av ting som ikke er nødvendig! For jeg måå jo bare. Er det mulig!

Har fått høre så mye i det siste at dere synes Leo ligner sånn på meg, og begynner litt å se det selv også. Men mesteparten av tiden er han virkelig som en kopi av Fredrik, bare med mitt mørke hår!

(Neida, magen henger ikke ut av genseren. Det er en litt stor magetopp!)

For noen timer siden var vi ute på en liten spasertur i byen! Vi spiste ute på en italiensk restaurant i det flotte været, og Leo sov rolig i vognen sin. Det var så utrolig deilig å komme seg litt ut, spesielt nå som det var så varmt også. Etter måltidet slappet vi litt av før vi dro innom narvesen for å kjøpe litt iskrem, og deretter gikk turen hjemover.

Nå må jeg komme i gang med pakkingen til imorgen veldig snart. Åh, det er så mye man må huske på når man har barn! Før jeg fikk Leo kunne jeg bare ta med meg et par klesplagg, mobilen og sminken min, så kunne jeg egentlig være borte ganske lenge bare på det. Jeg var ekstremt dårlig på planlegging, men det var altså før jeg fikk barn! Nå har jeg jo ikke annet valg enn å planlegge, men det føles veldig greit også, for man har så mye mer orden da (eller, jeg har i hvert fall!)

Akkurat nå holder Leo på å sovne igjen, og når han våkner skal vi ta oss et kveldsbad før vi skal forsøke å legge oss litt tidlig. Som jeg kanskje har nevnt skal Fredrik på skoletur til Sverige imorgen, og han blir borte til Onsdag. Heldigvis har jeg masse mennesker rundt meg om jeg skulle trenge hjelp! ♥

Håper dere nyter kvelden, vi snakkes senere ♥

8 kommentarer
    1. Koselig innlegg 🙂 Så fint innlegg. Akkurat den samme morgenkåpen ga jeg til nevøen min til bursdagen hans 🙂 men i større str da, siden han er 2 🙂

    2. Utrolig fine bilder!❤️ Dere alle er så herlige å virker så koselig! Jeg lurer på om du kan legge ut bilder av deg og Fredrik sammen? Kanskje et kyssebilde og noen andre søte bilder sammen?👍og kanskje alle 3? Leo må jo ikke gå glipp av noe 😉 Dere er så fine samnen!💞

    3. Ååh så herlig! du er så utrolig inspirerende! Kan du skrive et innlegg om hvordan kamera du bruker på bloggen? bildene blir så klare og fine!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg