ENDELIG!

Hei dere ♥ 

Åh, så deilig det var å endelig komme frem! De to timene gikk i grunn ganske tregt, men Leo sov halvparten av togturen, og det gikk overraskende greit å reise med ham. Dette var jo første gangen jeg reiste med ham alene også! Han ville ikke sove helt i starten, så derfor satt jeg med ham en del på fanget og koste. Jeg sto opp rimelig tidlig i dag også, så har vært litt trøtt i dag, men det har også gått veldig greit! Lille vennen ville stå opp klokken halv ni i dag tidlig, så da sto vi opp halv ni i dag tidlig. Sjefen vår!

Det var flere som kom bort til oss når jeg satt med ham på fanget på toget og fortalte hvor pen han var! Og det er han jo også, vakreste lille gutten vår. Nå merker jeg selv at jeg har gått skikkelig i den stolte foreldre-rollen, oppdaget her i dag tidlig at jeg til stort sett nevner i hvert eneste innlegg hvor vakker og fin han er. Haha! 

Jeg var i Oslo i halv seks tiden i ettermiddag, og møtte søsteren og moren min i sentrum før vi spaserte ut til hotellet vi bor på. De er selvsagt helt oppslukte i Leo, det er jo faktisk en liten stund siden de har sett ham også! Han har jo blitt så stor siden sist gang. I dag bruker han det nye antrekket jeg kjøpte til ham i strl 62, og det passer helt perfekt. Jaja, da er det bare å gi bort alle klærne i 56, for de passer hvert fall ikke nå lenger! Det er så godt å se at han vokser så fint.

Nå må jeg egentlig løpe her, vi skal ut å spise litt mat og kose oss! Morgendagen skal brukes til litt shopping og lunsj her i hovedstaden. Ønsker dere en fantastisk kveld videre, vi snakkes om ikke så lenge ♥

8 kommentarer
    1. Du har en så utrolig nydelig sønn! Blir selv helt oppslukt av bare å se han på bilda! <3 Du e også nydelig Jessica!

    2. Hadde eg fått sove til halv ni hadde det vert luksus! Jenta mi på 14 måneda er oppe 0530 kvardag. Sååå du er heldig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg