I DAG HAR JEG VÆRT HELDIG

Hei dere!

I dag sov Leo til halv 10! Da følte jeg meg faktisk fryktelig heldig! Leser stadig vekk om mødre som knapt får søvn i det hele tatt, så her er vi takknemlige! Han våknet riktig nok i 6-tiden for en liten matpause fra sovingen, men herregud. Heldig i dag som fikk litt (mye!) ekstra søvn!

Det har vært så skiftende vær i dag! Jeg dro til byen med Leo for å treffe bestemoren min  i 1 tiden, og det var superkoselig. Vi kjøpte oss kaffe og litt mat og satte oss ut for å kose oss i solen. Etter en stund begynte det plutselig å pøsregne, og siden da har været skiftet fortere enn jeg skifter bleier på Leo. Uansett, det var i hvert fall veldig hyggelig å se bestemoren min igjen! Spreke oldemoren til Leo.

Snille bestemor kjøpte litt klær til Leo i dag! Fra newbie kolleksjonen, som dere vet jeg er så glad i. Jeg kjøpte selv litt klær til ham i går i Oslo, og tre-figurer til å ha på rommet hans i dag. Har planer om å kjøpe noen hyller og litt diverse til rommet hans også!

Ellers har jeg sovet hos faren til Fredrik i natt, har fått litt avlastning i dag mens Fredrik har vært bortreist. I kveld kommer han hjem igjen, og vi gleder oss stort. Vet at han har savnet Leo så masse også! Skal ellers bare ta det helt med ro og nyte resten av dagen. Har skrevet den feite “to do-listen” til imorgen og dagen etter det, så det blir noen travle men koselig dager fremover. Gleder meg sånn til å starte med dåpen!

Håper dere har en kjempefin kveld videre, vi snakkes nok om ikke så lenge ♥

 

7 kommentarer

Siste innlegg