EN STOR NYHET

Hei alle sammen! Jeg har en egentlig ganske stor nyhet å dele med dere! I dag måtte jeg si opp den superfine leiligheten vår med den utrooooolige fine utsikten. Vi skal nemlig flytte til noe større! Åh, Kjenner at jeg er kjempespent. Vi kom i hovedsak frem til det fordi vi trenger større plass, men også på grunn av at vi ønsket å flytte nå, hvis vi i det hele tatt skulle flytte noe mer på en stund. Vi vil jo gjerne få en leilighet vi kan bo lenge i før Leo blir noe særlig større også!

Den leiligheten vi bor i nå har heller ingen balkong (altså i selve leiligheten vår), og det har vi lagt merke til at vi gjerne vil ha. Vi har også et ønske om et litt større soverom til Leo med bedre planløsning, og kresen som jeg er vil jeg selvsagt ha hele leiligheten helt nyoppusset. Vi gleder oss til å finne en ny!

Bilder fra leiligheten vi bor i nå ♥ Åh, jeg kommer nok til å savne den fantastiske utsikten! Spesielt om kvelden.

Vi skal allerede på visning nå om en halvtime, så det blir utrolig morsomt! Ellers har Leo sovet enda lenger i dag enn han gjorde i går, vi har slappet av, spist pizza, og jeg har satt på meg nye vipper hos Stavern Sun & Beauty! Like fornøyd som alltid. Fikk mange spørsmål sist gang om hvor jeg tok vippene mine, så det er altså der. Jeg er ikke sponset av dem, jeg skriver dette rett og slett fordi jeg er så fornøyd!

Senere i dag skal vi hjem til leiligheten vi har nå, og jeg har en del rydding og husarbeid som må unnagjøres. Skal også prøve å rekke å trille en tur med Leo senere i kveld. Vi snakkes ♥

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg