UKENS SPØRSMÅL #5

Har du det bra?
– Det er så hyggelig at dere spørr om dette! Jeg har det veldig bra, tusen takk.
Hvor er trefigurene fra? (Bildet under)
– De er fra Notabene! Av alle butikker liksom, haha.. Synes de var så skjønne da!
/>

Våkner Leo mye om natten?

– Han sover hele natten, og det setter vi stoor pris på! Ettersom vektøkningen hans er så fin så lar vi være å vekke ham om natten om han ikke våkner selv.
Hvor er skoene dine fra? Lett lenge etter slike! (Bildet under)
– De er fra HM! Vet at de har lignende på Nelly også, kjempefine.
/>

Hvilke størrelse bruker Leo i klær nå?
– Nå bruker han 62. Kun noen veldig få bodyer i 56 som passer lenger! Store gutten.
Hvordan er det å være toppblogger? Tjener du mye penger?
– Haha, er så rart hver gang noen kaller meg det! Føler meg ikke som en toppblogger. Jeg føler selv jeg tjener godt, men så har jeg heller aldri hatt en jobb før annet enn denne, så det er mulig jeg ville følt det uansett hva jeg ville tjent.
Digga toppen, hvor har du kjøpt den? (bildet under)
Kjøpte den på ebay for et år siden, så har dessverre ikke verken merket eller link. Men om det hjelper tror jeg at jeg søkte på noe som “Red crop top” eller lignende! 
Snille Ingrid i kommentarfeltet fant toppen og la med link, du finner den HER!

Hei alle sammen ♥

Visningen i dag gikk over all forventning. Åh, den leiligheten der altså. Den var så fin! Vi må bare vente og se, for det var noen flere som skulle på visning der. Vi venter i spenning hvert fall!
Vi spiste kveldsmat hos faren til Fredrik for et par timer siden, og kom for en god stund siden hjem til leiligheten vår. Det var godt å komme hjem, og jeg fikk etter litt avslapning på sengen med Leo startet på ryddingen (hvilket jeg ikke er helt ferdig med enda) og ellers har vi bare sett bloggerne her.Senere i kveld skal vi mest sannsynlig bare kose oss med serier og tanken på at det er FREDAG imorgen. Nyt kvelden, dere ♥ Har dere forresten noen spørsmål til neste uke?
17 kommentarer
    1. Måtte kommentere nå merket jeg, har nemlig et spørsmål..
      Venter jo en liten prinsesse i august. Har klær I str 50-56. Burde jeg kjøpe inn i 62 allerede?? Håper virkelig du svarer.
      Lykke til med leiligheten ♡♡

    2. Ungmamma98:
      Eg er mamma selv og vil anbefale at du kjøper inn i str 62 også mens du er i gang. Dei vokser utrolig fort, også avhenger da om hvor stor ungen din blir. Gutten min er 3 mnd og litt og bruker str 68.

    3. Hei! La merke til diskusjonen du hadde med noen lesere for et par dager siden. Jeg la merke til at du forsvarte utleveringen av sønnen din med at du er mamma og bestemmer over han til han blir 18. Jeg mener du bare må legge ut i vei, men du bør være klar over konsekvensene dette kan få i fremtiden. Jeg anbefaler at du leser denne, det er en kort artikkel som handler om temaet.
      http://m.side2.no/foreldre/barn-opplever-foreldres-facebook-deling-som-slitsomt-og-flaut/3422786486.html

    4. Anonym: Haha, dere leser virkelig det dere vil! Hun i diskusjonen stilte spørsmål rundt hvorvidt barna er vår eiendom, og jeg svarte med det at det er i alle fall slik at jeg er mammaen hans og bestemmer over han frem til han fyller 18 år.

      Åh, jeg begynner å bli så lei av å måtte repetere meg, men here you go:
      I starten av “bloggkarrieren” min og helt frem til for 2-3 uker siden postet jeg null bilder av ansiktet til Leo. Jeg var ekstremt streng og tenkte at dette ble best for både han og meg. Jeg lot faktisk ikke bestemoren til Leo legge ut bilder med ham, når hun stolt ønsket å vise frem barnebarnet sitt på facebook. Etter hvert synes jeg kanskje at jeg hadde gått litt langt. Jeg bestemte meg for å eksponere ham gjennom bloggen min, men ikke ubegrenset.

      Når jeg ikke postet bilder av Leo, tikket det inn kommentarer som “Hvorfor i helvete viser du ham ikke frem?” “Er han så stygg at du ikke vil poste bilder av ham?” etc. Nå som jeg velger å eksponere ham, kommer disse kommentarene inn. Jeg kan ikke tilfredsstille alle, jeg velger å gjøre hva jeg føler er riktig. Forstår selvsagt hva du mener, men jeg føler ikke jeg poster noe som kan føre til at han blir flau i fremtiden. – Nei, jeg vet selvsagt ikke det 100%, men dette er uskyldige bilder av ham og meg fra hverdagen vår. Jeg tror jeg er villig til å ta sjansen.

      PS: Pinlig å se at du ikke tørr å signere med navn. Viser bare at du er for pinglete til å stå for meningene dine.

    5. Jeg har aldri sakt at jeg ikke respekterer valget ditt, jeg bare ber deg reflektere enda mer over temaet. Du og jeg er like gamle, og jeg vet med meg selv at jeg hadde kommet til å dødd dersom noen hadde postet bilder av meg. Men, som sagt respekterer jeg valget ditt, men jeg blir nok aldri enig.
      PS. Skjønner forøvrig ikke ha meningene mine har med min anonymitet å gjøre. De er jo ikke negative (altså, meningene mine) så det er jo ikke noe jeg ikke tørr å stå for. Grunnen til at jeg ikke skriver navnet mitt, er jo at jeg ikke ønsker å eksponeres på nett, det er jo derfor jeg har mine meninger. Pinlig av deg å dra “haha du tørr ikke vise navnet ditt så du står IKKE for dine meninger, HAHA feig!!!!”-kortet fordi noen er uenig med deg.

    6. Anonym: Vi blir nok ikke enige nei, så jeg lar det være med det. Du har selvsagt rett til å synes hva du vil, men om du leste diskusjonen (som du tidligere refererte til) så vet du også at jeg har blitt opplyst om å tenke mer over det. Noe jeg har gjort.

      Det handler om å tørre å stå for meningene sine! Noe du definitivt ikke gjør, fordi du gjemmer deg bak anonym. Om meningene dine er “positive” eller “negative” for meg har da ingen verdens ting med saken å gjøre! 🙂 Du må jo tydeligvis gjemme deg for å tørre å ytre meningen din, i mine øyne er det feigt. Hva du tenker utover det er meg likegyldig.

      Ha en flott dag videre! Og takk for at du besøkte bloggen min gjentatte ganger.

    7. Så folk som skriver hyggelige ting anonymt er lavmål?? Noe som ikke stemmer helt med det altså.. Hvis jeg heter Kari og skriver at jeg heter per så er det mer legitimt? Har ikke noe med å stå for meningene sine eller ikke men at man faktisk kan velge å være anonym 😉

    8. Anonym: Hvorfor skal du være så vanskelig? Det er selvsagt snakk om anonyme som ikke ville sagt det de skriver til meg på gaten. Tviler sterkt på at de som ønsker å gi meg en leksjon i eksponering av barn ville kommet bort til meg på gaten og sagt eksakt det samme.

      Jo, hvis man utnytter det å være anonym på den måten så er man feig. Beklager om min mening støter deg.

    9. joda, jeg skjønner det når negative ting blir skrevet anonymt kan virke provoserende, for du har rett i at de ville ikke sagt det samme til deg ansikt til ansikt, men jeg syns det er forskjell på det og positive tilbakemeldinger som blir lag inn anonymt. Men du kan ikke endre reglene på hvordan man kan skrive inn kommentarer så de som ønsker å være anonyme kan velge det. Blir ikke støtt men sånn er realiteten, sjelden at jeg opplever at foreks. Casa caos bryr seg om folk kommenterer anonymt. Men respekt til deg for at du sier ifra og ikke minst holder kommentarfeltet oppe.

    10. Anonym: Jeg forsto ikke halvparten av hva du skrev her, men jaja. Svarer ikke på kommentarer som “Dø i helvete kjerring, du skulle tatt abort” men når det kommer til spørsmål svarer jeg alltid. Er vel ren høflighet? Vel, ja, om jeg har tid da. Sjelden jeg har tid til å svare alle kommentarer uavhengig av om det er hets, kritikk eller hyggelige tilbakemeldinger. Har heller ikke skrevet jeg bryr meg om at folk kommenterer anonymt (hadde jeg brydd meg hadde jeg vel stengt kommentarfeltet? hah) men jeg poengterer gjerne at jeg synes enkelte er feige når de utnytter seg av anonymiteten i kommentarfeltet for å ytre meningen sin, som de høyst sannsynlig aldri ville gjort dersom de ikke hadde muligheten til å være anonyme.

      Ha en flott kveld!

    11. Det er din sønn og dermed kan du gjøre hva du vil, så lenge Leo ikke blir skadet, noe han langt ifra blir.
      Du er en utrolig god mor, som bare vil det beste, men det er dessverre som aldri blir fornøyde, så drit i dem og gjør som du selv vil.

    12. ~Hvordan er det å være mamma som 16 år, med tanke på skole? 🙂
      ~Hvorfor valgte du å kalle han Leo? Det er veldig søtt navn<3
      ~Har du lyst på flere barn?
      ~Var graviditeten planlagt? Hvorfor valgte du å belholde?
      Du er så bra! <33

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg