EN FANTASTISK START PÅ HELGEN

Hei dere ♥

Gjett hva?! Vi fikk leiligheten vi var og så på igår. Jeg har vært så glad i hele dag at jeg kan nesten ikke beskrive det. Leiligheten er helt perfekt for oss! Kjempefine lyse (og store!) rom, stor hage, skikkelig moderne og gjennomført, og helt nyoppusset! For ikke å snakke om 110 kvadratmeter! Jeg gleder meg sånn til å vise dere når vi flytter inn. Kan nesten ikke vente!

Det eeer såå varmt! Jeg smelter helt bort. Jeg sto opp relativt tidlig i dag, Leo og Fredrik sov en og en halv time ekstra etter at jeg hadde stått opp. Det er så fint å få litt hjelp med Leo de dagene jeg ikke er vant til det. Takk Gud for fridager! Regner med Fredrik synes det er rimelig OK med noen hjemmedager også. Mai er herlig. 

I dag har vi egentlig kun slappet av! Vi var ute og trillet en tur på butikken i stad, og måtte selvfølgelig også innom byen en kjapp tur. Jeg har sett på litt ting til dåpen blant annet! Når vi kom hjem fikk jeg ryddet litt, lagd pizza til oss, kost meg med Leo på rommet og et par blader, og nå sitter vi klistret foran skjermen til Orange is the new black. Gleder meg sånn til den nye sesongen i Juni!

I morgen har jeg planer om en spray tan time, trenger virkelig litt farge til 17 mai! Og håper jeg får dratt med meg Fredrik ut på et eller annet senere på dagen. Blir helt rastløs av å sitte inne i denne varmen! Nå i dag skal jeg virkelig få ryddet litt i klesskapet, og det trengs sårt, tror jeg. I hvert fall i følge Fredrik: “Jessica, du har så mye klær at du kan åpne en treetasjes Hennes&Mauritz butikk” Jaja. Vi får nå se.

Håper alle sammen koser seg i dag, og at alle fikk en like god start på helgen som det vi fikk! Vi snakkes senere ♥ Husk forresten at dere kan følge meg på min private instagramprofil hvor jeg heter Jessicaener!

 

14 kommentarer
    1. Ååååh så koselig! det var fint 😀
      Kan jeg spørre hva dere blir å få i husleie? inkl strøm o.l ?
      Vi har fryktelig lyst til å flytte, men her koster det 8-9000 om vi skal ha en liten leilighet med 1 soverom, og vi må ha 2..så

    2. Gratulerer med leilighet:)!! Lurte forresten på om du kunne lagd en utstyrguide? Jeg har termin i juli og det er så mye forskjellig folk sier man skal ha til baby, også er det så mye folk klager over at de kjøpte men aldri brukte. Kunne du ikke skrevet et innlegg om alt av utstyr dere ikke kunne klart dere uten og var et fantastisk kjøp og Evt hva som endte med å bli stående :D?

    3. Lurer også på hvordan dere har råd til en så dyr leilighet?
      Her bor vi i en gammel leilighet i andre etasjen på et gårdshus, med dårlig standard, og har nesten ikke råd til det en gang!
      Dere er virkelig heldig.

    4. Derfor jeg lurer! Siden du har skrevet at den er så stor og med så god standard så regner jeg med at den ikke er billig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg