GRATULERER MED DAGEN, NORGE!

Hei dere, og håper alle har hatt en super 17 mai hittil!

Vår startet mye senere enn hva vi trodde, vi sto opp i halv elleve tiden og kastet på oss klærne, ordnet oss, pakket med alt vi trengte til Leo og kom oss ut døren. Det var ganske mange mennesker på torget allerede da, og vi bestemte oss for å ta frokosten på kinarestauranten i byen. Jeg skulle egentlig lage deilig 17-mai frokost her hjemme, men jeg glemte å handle inn. Litt surrete om dagen kan man si!

haha, den dobbelthaken da! Skjønningen min ♥

Leo sin aller første 17 mai har hittil vært veldig bra. Han har sovet og kost seg i vognen sin i det kjempefine antrekket sitt. Været er heller ikke til å klage over! Det er så deilig og varmt i solen at jeg ikke har trengt å ha på meg jakke en gang, noe som er utrolig flott! 

Senere skal vi opp til noen venner av Fredrik og kose oss. Må nok også overtale Fredrik til å stikke innom byen en tur på veien, må jo ha iskrem. Husker jeg hadde en rekord på hvor mange iskremer jeg spiste i løpet av en 17 mai feiring for noen år siden. Gledet meg alltid til å 17 mai, for da fikk jeg lov av moren og faren min til å spise så mye iskrem som jeg orket. Er vel ikke mange årene før Leo gjør det samme!

Ønsker dere alle en flott feiring videre ♥ HURRA!

19 kommentarer

Siste innlegg