JEG KLARTE DET

Det har lenge vært et mål for meg, og nå, i dag, klarte jeg det.

Jeg har ikke lagt skjul på at det har blitt en del pizza og sjokoladeboller til middag etter at Leo ble født. Lettvinte løsninger har stått øverst i køen når det kommer til det å lage middag, og butikken har for meg vært en liten test. En test på om jeg klarer å motstå alt i butikkhyllene eller ikke. Og for å si det sånn, frem til nå har det vært 1-0 til butikken.


Jeg har alltid vært en av de som elsker sjokolade, godteri, kaker, iskrem, ja, alt med over 500 kilokalorier. Milkshakes, burgere og pizza er ting jeg forguder. I graviditeten spiste jeg faktisk veldig variert og sunt, men de siste ukene heiv jeg gjerne innpå 8 pizzastykker til middag. You feel me?

Men i dag, når påskesjokoladen til halv pris gliste mot meg når jeg ankom butikken, da skjedde det et eller annet.  Jeg gikk bare forbi. Ikke tenkte jeg, og ikke snudde jeg meg etter den heller. Iskremtilbudet deres slo også feil i dag. 40 kr for en boks med sjokolade og brownies is. Jeg sto til og med en stund og kikket på den, enda klarte jeg å la være. HURRA for viljestyrke!

 

Helt ærlig visste jeg ikke om denne dagen ville komme, men så gjorde den det da. Så i dag skal jeg lage ordentlig middag til både meg selv og Fredrik! No more pizza med trippel ost. Og Leo vil selvsagt holde seg til morsmelk et par (eller ti) måneder til.

Vi snakkes senere i dag ♥

14 kommentarer

Siste innlegg