SMILET DITT

Hei dere! I dag har vi nesten kun slappet av, Fredrik er syk (igjen) og vinner herved årets pris for det dårligste immunforsvaret noen sinne. Leo og jeg er i hvert fall helt friske og raske!

Leo og jeg (og ja, Fredrik) sov alt for lenge i dag også, til rundt 11. Det er samme greia hver dag, jeg tenker at jeg skal stå opp kjempe tidlig og få gjort all verdens, men når dagen kommer og jeg ligger i sengen uopplagt som aldri før, så tenker jeg alltid at jeg bare skal sove fem minutter til. Ja, vi vet alle at det aldri blir 5 minutter!

Leo sin utvikling er helt utrolig på bare noen få uker nå! Han smiler som aldri før om jeg snakker til han, lager lyder som minner om en liten latter, har utrolig god øyekontakt med oss (dette har han for øvrig gjort lenge!), følger med på ting som skjer rundt ham, og er blitt såå sterk i nakken! Han holder seg oppe lenge av gangen, og jeg må minne meg selv på at han enda kun er 2 måneder gammel om noen få dager. Og ja, smilet hans. Herregud som han smiler! Ja, helt til jeg tar opp kameraet. Da ser han bare skeptisk bort på meg. Er det ikke typisk? Haha. Jeg skal hvert fall prøve å få tatt et bilde av han når han smiler snart. Det er så vidunderlig ♥

Ellers skulle jeg egentlig til Sandefjord i dag med ei venninne, men noe kom i veien så jeg måtte flytte det til onsdag i stede. Masse koselig som skjer denne uken, blant annet at min aller beste venninne fra Gjøvik kommer hit på besøk for første gang på Fredag. Soooom jeg gleder meg! 

Vi vet ikke helt når vi flytter enda, men jeg vet at jeg har en del jeg må bli kvitt innen den tid. Uff, som dere vet hater jeg å kvitte meg med ting. Kan jeg ikke bare leie en diger garasje til å oppbevare alt jeg ikke har bruk for og ikke trenger? Haha.

Resten av kvelden skal jeg bruke på Leo og Fredrik, netflix, rydding, og litt titting på møbler til den nye leiligheten. Vi snakkes ♥ 

Husk å følge meg på min private instagramprofil som dere finner HER!

5 kommentarer
    1. åå det er så gøy å lese bloggen din! Du er så flink til å skrive! Jeg elsket videoen du la ut på bloggen og hadde blitt veldig glad om du la ut flere videoer, synes det er så gøy å se mer av deg påenmåte, man får et helt annet inntrykk når det er stemme og bevegelser. Uansett, stå på videre! Leser bloggen din hver dag 🙂

    2. Synd du ga etter for presset om å eksponere gutten din. Trodde du var smartere enn det :/ Når folks oppmerksomhetsbehov går ut over barnas rett til personvern syntes jeg det er på tide med en ørliten revolusjon på sosiale medier..

    3. Ikke hør på kommentaren over her, ikke svar en gang! Hev deg over slike latterlige kommentarer fra anonyme pingler 🙂 Stå på videre, sønnen deres er utrolig nydelig! Har selv en sønn som blir to måneder gammel om få dager, herlig å se utviklingen! Ser sønnen din er sterk i nakken ja, herlig! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg