VELKOMMEN TIL KAOSET

Hei alle, håper dere nyter fredagskvelden like mye som oss! Selv om det definitivt ikke føles ut som fredag i dag, er jeg den eneste som føler det slik?

Sigrid kom til Larvik med toget i 4 tiden, og siden da har vi kost oss med lille Leo, og kom for ikke så lenge siden hjem fra et restaurantbesøk på bryggen. Det var kjempehyggelig, og Leo var rolig så og si hele tiden. Været derimot.. Uff, det er så kjedelig når været er så dårlig som i dag! Håper det blir bedre til uken, det er jo tross alt snart juni!

Ellers vil jeg ønske Sigrid velkommen til kaoset vårt her hjemme. Neida… Eh, joda. Dagene går så raskt fra før, så vi skal virkelig sørge for å nyte disse dagene fullt ut! Hun blir til tirsdag, og allerede på fredag drar jeg til Gjøvik igjen for en helg hjemme. Det skal bli så deilig! Gleder meg.

Ellers har Leo vært forholdsvis rolig i hele dag. Når jeg var hos frisøren passet moren til Fredrik ham, og da hadde han visst nesten bare sovet! Ble litt overrasket egentlig, ettersom han aldri pleier å sove på dagtid lenger. Han er i hvert fall lys våken nå, og koser seg hos tante Sigrid ♥

I morgen tenkte vi oss en tur ut på kino med noen venner, og ellers skal vi bare ut å trille hvis det er fint vær! GOD HELG ♥

5 kommentarer
    1. Jeg har to barn, da de var babyer sov den ene hele natta, men på dagtid sov hun nesten ikke. Sønnen vår sov hele natta, men han sov også en god del på dagen, begge deler var like normalt!

    2. Sønnen min (5 mnd) pleide og være lys våken på dag tid ei stund. Nå tror jeg har “skjønner” at han er så liten at han skal sove mere. Nå sovet han flere ganger på dagen 😃

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg