MAMMA OG PAPPA SOM TENÅRINGER

Jeg skal ikke gjøre dette til et klissete og kleint innlegg, men mange spørsmål tikker inn om min samboer Fredrik, så jeg tenkte derfor å svare dere på de spørsmålene som blir stilt oftest! Både om oss, forholdet vårt og han.

Kan Fredrik skrive flere innlegg på bloggen?

– Det kan han helt sikkert! Jeg skal smiske litt med ham, så blir han nok med på det! Haha.

(Jeg la på filter på bildene, håret mitt ser derfor ikke så oransje ut i virkeligheten)

Hvordan klarer dere alt økonomisk?

– Ettersom dere kan sjekke på nettet hva jeg har krav på og ikke, så kan jeg likevel svare dere. Jeg får en sum fra lånekassen fordi jeg var gravid student, og ikke hadde jobb under svangerskapet på grunn av min elendige form (denne blir begrenset da jeg har egen inntekt) også har jeg jo bloggen, da. Fredrik har også en ekstrajobb, og leter etter fast jobb. Til høsten er han lærling i salgsfaget! Og med det klarer vi oss superbra.

Hvordan traff dere hverandre?

– Vi traff hverandre gjennom kusina mi! Som dere kanskje vet har jeg en del familie her i Larvik, deriblant tanten og kusina mi. Kusina mi, Nadine, gikk i klasse med Fredrik noen år på ungdomsskolen, og Fredrik snakket tilfeldigvis med meg fra hennes facebook-konto sent i 2012. Derifra snakket vi en del, ble etter hvert bestevenner, og jeg traff han for første gang i Januar/Februar 2013.

Vi var bestevenner helt inntil dagen vi ble sammen, faktisk. Jeg hadde fortalt alle rundt meg at vi “bare var venner”, og det var vi jo faktisk bare også. Nesten i hvert fall..

Hvordan er Fredrik som pappa?

– Han er en fantastisk pappa. Leo kunne helt ærlig ikke fått en bedre pappa!

Har forholdet deres forandret seg etter dere fikk Leo?

– Definitivt. Men til det bedre, faktisk. Det er mye sterkere, og vi er mer knyttet til hverandre og selvsagt Leo.

Når ble dere sammen?

– 23 september 2013. Til høsten har vi vært sammen i 2 år, og i dag har vi faktisk jubileum! Litt morsomt er det også at Leo ble født når vi hadde vært sammen i et og et halvt år, 23 mars.


I dag er det fantastisk vær ute og vi har hittil slappet av og kost oss! Håper alle får en fantastisk lørdag ♥

7 kommentarer
    1. Anonym: Hei! Hva mener du med “gjør”?

      Nei, vi er veldig ansvarsfulle, bevisste og ekstremt flinke foreldre, så barnevernet har ikke trengt å være i bildet i det hele tatt! Trist at du dømmer mennesker du ikke kjenner. Du er vel klar over at det finnes mennesker over 25 som ikke klarer å ta hånd om barna sine, ikke sant? Alder er ikke alt, og heldigvis blir jeg aldri så dømmende som deg.

      Valgte å svare deg denne gangen, ser at du har lik ip-adresse som flere andre kommentarer her, ser du har kommentert på tidligere innlegg. Vil bare minne deg på at jeg tjener penger på at du er inne på bloggen min, men hva får egentlig du ut av å slenge dritt?

      Og forresten, er det ikke pinlig å måtte gjemme seg bak anonym for å tørre å si hva du mener? Haha

    2. Hei
      Du skriver at “denne blir begrenset da jeg har egen inntekt”. Mener du da støtten fra lånekassen? Og hvilken inntekt er din egen? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg er gravid student selv, men har også jobb så får foreldrepenger når jeg går ut i permisjon. Påvirker dette støtten fra lånekassen?
      Alt dere får til er utrolig imponerende og inspirerende forresten. Fortsett å stå på! 🙂

    3. Kan jeg spørre hvor mye du tjener på bloggingen? Du har skulle vært med på unge mødre eller bloggerne. Du er flink til å skrive å formulere deg. Er en fryd å lese innleggene dine.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg