HERREGUD, SÅ PINLIG!

Hei alle sammen ♥

 Nå kom vi for ikke så lenge siden hjem fra restaurant, og etter jeg hadde betalt sa hun et eller annet jeg ikke fattet bæret av. Jeg sa “hæ?” gjentatte ganger og skjønte fortsatt ikke hva i alle dager hun mente. Jeg vurderte å bare jatte med, slik jeg bruker å gjøre da jeg ikke skjønner hva noen sier, men noe sa meg at det var et spørsmål, så jeg ville ikke gjøre situasjonen verre heller. Jeg synes sånt er så ufattelig pinlig, og følte meg så hjelpesløs! Haha, herregud. Kom derfor på at jeg kunne dele noen flauser med dere, jeg er jo så fryktelig klumsete at det er ikke måte på!

I femte klasse var jeg for eksempel fryktelig glad i Lady gaga, mamma og jeg elsket all musikken hennes og vi hørte på det hele tiden i bilen, så derfor kom jeg frem til at det ville være en god ide å bruke en av sangene som alarm på mobilen min, slik at jeg alltid kunne våkne blid. Ja, en lang historie kort; Jeg glemte å ta av alarmen, og “Just dance” ble spilt på full guffe i norsktimen. Fikk heldigvis skrudd den av raskt, men husker jeg synes det var så pinlig at læreren tok mobilen min. 

 

Og har vi ikke alle hatt et mareritt om å tryne langflat i klasserommet? Men hvor mange kan si at de faktisk har gjort det da? Det kan (dessverre) jeg.

Det var i en norsktime, jeg skulle på toalettet og var på vei frem til læreren for å spørre, i det jeg var halvveis på veien holder jeg på å tryne i noen skolesekker men fikk febrilsk kavet meg opp på beina igjen, tok deretter to skritt fremover og lå plutselig langflat på det harde gulvet i klasserommet. Og ja, jeg ville bare dø! Jeg husker jeg tenkte “Nei, dette skjer ikke. Det SKJER IKKE” men det gjorde det jo da. For å si det sånn, jeg har hatt en del morsomt med det i ettertid! Bare ikke akkurat da det skjedde.

Dere vet forresten de Heinz ketchup glassflaskene som selges i matvarebutikkene? Gjett hvem som klarte å rive ned omtrent 30 stykker fra butikkhyllene så de knuste som bare rakkern på gulvet, en sen kveld i fjor sommer? Heh…

Sigrid kom for ikke så lenge siden bort for å se hva jeg blogget om, og hadde en ganske herlig flause jeg fikk lov til å dele med dere. Hun og ei venninne var på bussen, og venninnen hennes hadde ikke tatt med seg nok penger til bussen. Sigrid så hvilken bussjåfør det var, og hvisket (Vel, trodde hun hvisket i hvert fall) “Det der er han snille bussjåføren, han slipper deg sikkert på gratis” og sekunder senere svarer bussjåføren uventet “Jeg hørte hva du sa om at jeg var den snille bussjåføren altså” før han lo godt. 

Guud… Jeg hater å være flau! Heldigvis har jeg overlevd hittil, men med min uflaks regner jeg med det blir mange flaue øyeblikk i årene som kommer! Minner forresten om det jeg skrev i forrige innlegget mitt! Jeg har fått mange spørsmål om jeg kan poste bilder av kroppen min etter fødselen, og i dag har jeg postet et bilde av magen min, to måneder etter fødsel, på min instagramkonto! Følg Jessicaener for å se bildet ♥ Vi snakkes igjen i morgen!

 

7 kommentarer
    1. Haha, kjenner meg igjen i det første du skrev! Jobber i en butikk hvor det kom en kunde inn og spurte meg et spørsmål. Jeg kunne bare ikke fatte hva hun spurte om! Sa hæ? sikkert 10 ganger før hun andre ansatte kom og hjalp meg med å forstå hva hun sa. Tror nok bare det rabla litt i hodet mitt akkurat da, men flaut var det!

    2. Synes rett og slett du er en helt utrolig god blogger, flink til å oppdatere regelmessig og å skrive interessante innlegg. Du fortjenre virkelig ros for bloggingen din! I tillegg virker du som en veldig fin person med en flott familie. 🙂

    3. Åååå, du er så sinnsykt flink til å blogge! Er innom bloggen din sikkert minst fem ganger daglig for å sjekke om du har lagt ut noe. Og veldig ofte ligger det et nytt innlegg der. Du er så flink til å skrive godt og du gjør slik at jeg får lyst å lese alt som står. På andre blogger blar jeg fort gjennom bildene men hos deg MÅ jeg bare lese alt og det er så gøy. Leo er utrolig skjønn og nydelig og det er du og fredrik også. Ønsker dere ALT godt. Stå på du er sterk og flink. Aldri slutt å blogge! du er altfor god. !

    4. Jeg føler ekstremt med deg med den tryne i skolesekker i klasserommet….den verste delen var at det gjorde vondt, og hele klassen lo seg i hjel. Fra å være en ganske upopulær elev, gikk jeg ned til ekstremt upopulær og klumsete i klassen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg