ENDA EN BABY

Hei dere ♥

I dag har vi hatt en ganske rolig dag! Fredrik måtte stå opp i 6 (!!) tiden for å rekke utplasseringen sin ved Farris bad, så Leo og jeg sovnet ganske raskt igjen når han hadde dratt. Jeg husker egentlig ikke når vi sto opp igjen etter det, men jeg husker at jeg var umåtelig trøtt! Skal bli deilig å legge seg litt tidligere i dag kjenner jeg.

Planen i dag var egentlig å få tid til trening, for det er en stund siden for å si det sånn. Du vet det er lenge siden du har trent når du ikke får treningstightsen over rumpa lenger. Jeg hatet egentlig å trene før jeg ble gravid, og har aldri vært typen som verken har hatt behov for eller ønsket å trene. Forbreninngen min har vært helt fenomentalt høy så lenge jeg kan huske, men det gjelder ikke nå etter jeg fikk Leo. Men det ble altså ikke tid til det i dag heller, men jeg skal få tid til det innen de nærmeste dagene håper jeg. Formen min er jo helt flaut dårlig!

Nå er jeg hos Marthe og vi har kost oss masse her i flere timer nå. Hun er 17 år og gravid i uke 22 nå, lille jenta hennes kommer i September! Endelig får Leo noen lekekamerater, det er ikke akkurat mange av vennene mine som er gravide!

´

Merker så godt at jeg savner å være gravid nå. Hadde noen fortalt meg at jeg kom til å savne det å være gravid… Ja, da hadde jeg nok ikke trodd dem. Men jeg gjør faktisk det! Akkurat nå frister det veeeldig å bli gravid igjen, men det skal jeg prøve å la være. Fornuften kommer sigende inn på meg etter hvert! Men jeg gleder meg faktisk til neste gang jeg skal bli gravid.

Nå skal vi kose oss videre med Leo og etter hvert trille hjemover til Fredrik! Vi snakkes senere ♥

10 kommentarer
    1. Hva er din motivasjon til å trene?
      har angst for å gå til offentlige trenings studioer så vet du om noe man kan gjøre hjemme istedenfor ? 🙂
      Lagt på meg litt for mye, å min høye forbrenning svikta for noen år siden så trenger å komme meg i form!

    2. Anonym: Har faktisk helt angst for å gå på offentlige treningsstudioer selv!

      Jeg jogger i skogen, evt langt unna nabolag og skal begynne å gjøre øvelser hjemme når jeg kan trene magen igjen (noe som ikke er helt enda pga keisersnittet)
      <3 klem

    3. Mange som sa det til meg også at jeg kom til å savne gravid magen min, og nå et det over 1 år siden jeg fikk gravid og savner forsatt baby magen min <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg